onsdag 6 maj 2009

OnSdAg

Min tisdag...ja ni...den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...hmm...

Börja iaf med att åka till banken med Tommy, så Malou och Meja blev nog glada när de såg oss två tillsamans eftersom de inte har sett oss samtidigt sen jag flytta från huset...väl nere på banken så prata vi med en bankgubbe och jag tycker inte om denna bank för fem öre!!!! Ska nog byta bank men vilken bank är bra?! Måste fixa detta!!! Sen körde Tommy mig och Malou till skolan och jag var med Malou fram till kl 11,30. På deras fruktrast stod jag i 50 minuter och veva på ett hopprep utan vantar!!!! De hade extra lång rast bara för att 5 åringarna var och hälsa på igår(så jag mötte Miranda min lilla köttbulle)...när vi gick in igen så hade jag fått ett sms från älsklingen så jag begav mig från skolan för att gå ner till honom...prata länge och mycket! Han är för härlig för att vara sann...det är allt jag delger er! Jag är iaf väldigt stolt över honom och han är en underbar människa!
Vid 15,30 tiden tog jag mig ner till stan för att träffa Kicki och hennes son, tog en fika på Fräcka fröken...och prata och skratta! Hon hade trott att Fredrik var Broman!!! Men ack så fel hon har haft! Bara för att jag har kort på Fredrik och mig på Fb och skriver älskling och så...haha men ett gott skratt fick jag iaf när hon trodde det!
Sen tillbaka till Broman och så åkte vi upp till mig och laga mat och han fixa Malous cykel så nu är kedjan på igen#TACK#
När vi hade ätit så la vi oss i sängen och bara var medans Malou satt och spela Sims....sen hoppa jag in i duschen och när jag kommer ut ur duschen ligger älsklingen och sover så jag la mig en stund hos honom men så ringde Fredrik och jag gick upp och stoppa om Broman så han fick fortsätta att sova;) Prata sen med Lotta de ska ju åka hem imorgon:( Måste ta och ses i eftermiddag får lägga andra saker åt sidan...känns alltid så tråkigt när de ska åka hem tycker jag. Sen åt jag och Malou äpplepaj och jag dumpa!!! Varför varför ska jag utsätta mig för detta?! Jag vet ju att jag inte kan men återigen så äter jag sånt skit! Så jag somna framför tvn...men vakna vid 21,30 av att mamma ringde...prata ett tag med henne sen tog jag tag i mitt liv och borsta tänderna och hoppa i säng likaså Malou. Så mysigt och gå och lägga sig när Älsklingen ligger där och myser;) Han flög upp och sa "vad är kl?! jag måste hem och sova" Men jag sa att han kunde nog stanna kvar liksom....tycker ju bara det är så skönt och härligt och mysigt att känna hans närvaro liksom! Så i natt har jag sovit riktigt gott iaf;) Vakna pigg och alert nu kl 05,15;) Tog en kopp the medans älskling satt och åt frukost...
Idag ska Malou iaf gå själv till skolan, jag måste till jobbet idag...för i eftermiddag har jag lönesamtal! Plus att jag inte har råd att ständigt vara hemma från jobbet liksom!

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: