tisdag 26 maj 2009

Ny dag nya möjligheter....

Ja det är trots allt tisdag idag...varken sig jag vill eller inte....har sån lust att gräva ner mig och inte finnas med längre...orkar inte helt enkelt! Fan vilken misslyckad människa jag är...undra om jag någonsin kommer kunna göra en sak rätt...inte i mina ögon iaf för hur jag än vrider och vänder på mig själv så är baken alltid bakåt...oh om jag ändo kunde ha haft min livserfarenhet när jag var tonåring ist...veta det jag vet nu och så...då hade jag aldrig skaffat barn med Tommy, jag är så innerligt besviken på han hur han beter sig nu! Han är som ett slemmigt avfall i nån gammal brunn! Han måste ha det väldigt jobbigt eftersom han aldrig ger sig! Han verkar inte fatta att jag INTE är intresserad av att tävla med honom längre, han fattar tydligen inte att vi INTE passa ihop som ett par...blir så innerligt trött på han. Han litar inte på mig säger han...ja men herregud! Jag är som en öppen bok! Han tror jag ljuger om typ 200 kr! HALLÅ!!! Han måste vara så skadad!!!! Plus att jag inte vet vad hans släkt inbillar honom, för dem har ju inte jag pratat med på vääääääääääldigt länge liksom! De har ju aldrig vart med om att nån skiljer sig så de har väl tittat på nån film från USA och sätt hur advokater fixar så att man ska betala miljoner i skadestånd för att man skiljer sig! Men sorry...det ända jag kan betala till tommy är skulder...han får mer än gärna ta över mina skulder! Jag är så fruktansvärt arg på honom nu så om han stod här framför mig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till!!! Grr...känner mig som ett monster!Arg!


Tur är väl att jag har hittat guldklimpen utav män här på jorden iaf...annars skulle jag nog vara farlig här ute i världen;)

Igår efter jobbet tog jag cykeln ner till banken...fick prata med chefen över Länsförsäkringar...och ok jag fick ta ett lån om mamma stod som borgenär, och det på grund av allt jävla skit som jag gjorde under december månad! Fan vad jag hatar mig själv för det! Men gjort är gjort liksom inget jag kan ändra på. Vet att det var mitt egna beslut men Tommy lät mig ju inte ta grejer från huset så jag var ju faktiskt tvungen också...jaja...det är historia nu men kommer följa mig i ett par år!


Sen när jag kom hem igen så träffa jag syster och hennes barn och vi grilla här ute på gården...efter många om och men fick vi igång grillarna med tändvätska! Menlösa engångsgrillar!!!Men det blev ju gott iaf;)




Idag ska Miranda ev prova på fotboll...hon velar lite om hon törs eller inte, hörde med syster om Tilda kanske också vill hänga med för då vill Miranda...så vi får se. Annars så blir det till att bara vara ute och njuta av det fina vädret.

Ha en bra dag
Puss

Inga kommentarer: