tisdag 5 maj 2009

Viktdropp träff och mys med Lotta:)

Ja ni gårdagen blev inte som planerat direkt...dagen börja ju med att Malou inte ville gå till skolan...så jag försökte prata med henne om vad som försigår i hennes huvud....märker att hon tar in alldeles för mkt av informationen som all media ger...hon tror att vi ska dö i svininfluensan, att vi ska bli mördade för att alla män mördar sina kvinnor!!! Försökte förklara att så inte var fallet...och att jag älskar henne över allt annat här på jorden! Så det blev en dag hemma i soffan...somna på fm och sov så gott;) Medans Malou satt framför datorn och spela sims. Fredrik kom upp och lämna cigg och så prata vi lite snabbt. Sen på em kom Lotta och hämta oss så åkte vi ut till Rusta och Shape så att Malou fick köpa lite nya grejer till sitt rum så sen i em ska vi fixa lite där inne så det blir ett lite mysigare rum liksom. På kvällen åkte vi till Lkpg och hade viktdropp träff, trevligt att träffa andra i samma situation här i livet. Det är så konstigt att alla som har opat sig verkar ha psykiska problem! Men alla är vi nåt otroligt starka som människor! Vi vet väl vad som gäller här i livet att man ska slå sig fram för att komma någonstans liksom! Satt där på en pizzeria några timmar för att sen köra hem mot Norrköping igen. Väl hemma följde Lotta med hem ett tag och vi satt och prata och skratta, Lotta är en sån härlig tjej. En sån mysig vän som jag verkligen önskar kunde bo närmare mig! Så Lotta nu får du ta dig till fånga och ta ett flytt lass hit ner till Norrköping;)

Idag vill Malou återigen inte gå till skolan så jag sa åt henne att hon måste det, men att jag kan följa med henne och vara med i skolan idag liksom. Men vi kommer komma försent pga att jag ska till banken med Tommy....och hör och häpna!!! Tommy kommer och hämtar oss här hemma straxt!!!! Alltså detta är så bra att det inte är sant! Att han äntligen fattar att man måste samarbeta för att kunna fortsätta sitt liv. Jag är INTE intresserad av vad han gör med sitt liv men jag är intresserad vad mina tjejer gör i sina liv även när de inte är hos mig liksom! Sen vad han gör det är hans ensak, han är ju för sjutton en vuxen person! Men det verkar som om att det äntligen börjar gå in hos han.

I em ska jag träffa Kicki och ta en fika på Fräcka fröken, sen träna och sen är det lite frågetecken om kvällen...då Broman älskade är sjuk:( Jag som vill träffa honom ikväll, känner liksom hur hela jag bara skriker efter hans närvaro ju!!!

Nej ni kära vänner dags att borsta tänder och bege sig till banken, ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer: