fredag 8 maj 2009

I dont wanna live whitout your love...

Torsdagen kom och gick i trötthetens tecken....sviterna av att jag gick och la mig så sent i onsdags antar jag, börjar ju bli gammal;) På jobbet så hände inte så mkt egentligen...Åkte iväg och fixa lite grejer på Maxi...gick även in på Lindex och vet ni vad?! De säljer ut en MASSA kläder för typ 25 till 50 kr....så ni kan väl gissa vad jag gjorde?! Jo en massa kap;) Köpte en vår/sommar jacka åt Malou...men den var för liten som tur var så kunde Moa ha den så den kom ju till användning ändo. Köpte även en kjol som var för liten för Malou som Moa kunde ha. Hitta toppar och underkläder också till tjejerna...

På eftermiddagen när Malou och jag kom hem blev det städning och tvättstuga!!! Har ju inte städat eller tvättat på lääääääääääänge liksom så det var verkligen behövligt!
Älsklingen kom förbi med sina härliga barn. Anton fixa fika åt mig och Broman;) Så jag sa åt Anton att han kunde få flytta in hos mig;) Satt och prata och fika med Broman, Anton spela dator och Malou och Moa lekte både inne och ute. När de åkte hem så gick jag till tvättstugan igen för att ta hand om den sista tvätten:( BLÄ! När jag kom upp igen kände jag hur fruktansvärt trött jag var slängde mig i soffan och kolla på tv...orka typ inte ens röra lilltån...så trött kände jag mig!
Gick tillslut och la mig vid 22,30 tiden och vakna 04,45 nu på morgonen!!! Fan!!!

Prata med Tommy igår ang städningen utav huset...en städfirma kostar 5500 kr! Som inte jag tänker betala!!! Så jag erbjöd Tommy att jag kunde städa huset för 2000 kr, vilket betyder att han skulle spara 750 kr! Men jag fick till svar " Jag tänker inte ge dig några jävla pengar, det kan du glömma" och sen slängde han bara på telefonen i mitt öra! Hmmmm...blir så TRÖTT på hans betende! Ska iaf till Ringarum på söndag och städa övervåningen, får låna Vappus bil. Tack gode gud att det finns såna människor;)

Imorgon bär det av till badhuset med tjejerna och Moa och Anton...blir en upplevelse;) Men det är ju typ bara Miranda som jag behöver ha mest koll på...men kan ju tro att hon vill busa med sin favorit Anton;) Hoppas verkligen på fint väder så vi kan vara ute så kan jag SOLA!!! Vill få färg på mig så jag slipper se ut som ett vandrande lik!

Ikväll ska vi ner till Broman och äta och om vädert håller i sig ska vi även prova på att spela kubb tillsamans;) Det blir ju trevligt och roligt att umgås med honom när barnen är med för det är länge sen.

Ha det så bra

Kram

Inga kommentarer: