onsdag 27 maj 2009

SJUK IGEN!!!

Alltså jag blir galen på detta!!! Orkar inte ständigt vara förkyld! Idag är halsen svullen som en tennisboll och huvudet spränger! Har bara lust att slita ut alla organ som värker just nu! Skit också! Jag som skulle ha tränat bodypump idag...men det blir det inte då:( Imorgon är det ju vårruset får se om det blir det...fan jävlans skit alltså! Jag vill ju!
Idag är det även storm ute och vi som ska till Abborreberg med jobbet i eftermiddag hoppas verkligen på att det blir bättre väder till i eftermiddag! Förra året när vi var där var det ju underbart väder...men vädergudarna verkar inte vara med oss denna gång:( Så det blir väl till att sitta inne och fika. Men alltid trevligt att komma iväg för de gamla.

Igår efter jobbet så kom syster upp hit och vi åt middag ihop sen slängde jag ihop bulldeg eftersom Malou ska ha med sig bullar till lägret. För att sen gå ner till Ica och köpa glass....när vi börja promenixen ner till Ica börja det regna:( Men men vi gick ändo för annars hade nog tjejerna protesterat!
Sen hem och baka ut bulldegen och duscha Meja och Miranda och så klippte jag dem också...
Prata med Jessica i telen om dittan och dattan och även med mamma...så nu är det bestämt att jag får låna pengar av dem till att lösa lånet. Jobbig sits jag sitter i men det är väl bara att acceptera och gå vidare och kämpa tills det ordnar sig för mig liksom har ju inte så stort val.
Prata även med Broman och han berätta att Danne och hans tjej hade gjort slut...och han berätta att jag blir ensam tjej på Öland...men förklara för honom att mig gör det inget, det är isf att han tycker det är tråkigt att jag är med liksom. Jag umgås ju helst med killar/män ändo, blir inte så mkt tråkigt skit snack liksom, har ju alltid vart så som människa liksom. Känner ju samtidigt att jag har ju redan berättat för tjejerna att vi ska åka till Öland så blir det inte att de vill ha med mig så får vi åka själva liksom. Det ordnar sig alltid det brukar det ju göra för mig på ett eller annat sätt liksom.

Ikväll ska vi ner till Broman, Moa och Anton för att gratta Moa. Moa fyller ju 11 år på lördag men då är hon hos sin mamma, så det blir till att gratta henne ikväll ist. Bromans lilla tös...åren går och de är inte så små längre så att säga...tänk om ett par år kommer de vara "jobbiga" tonårs tjejer som man kommer få jaga på ett eller annat sätt;)
Alltså jag måste bara berätta en annan sak och det är att jag är så innerligt glad över att ha träffat Broman...vilken man!!! Jag vet redan att ni har hört det tidigare, men jag tycker helt enkelt att han är så klok! Blir så glad av att höra hans röst helt enkelt, är jag ledsen över allt som händer i mitt liv(där inte han ingår) så blir jag glad igen, har en sån posetiv inverkan på mig. Känner en sån härlig samhörighet på nåt sätt som jag inte kan förklara liksom. Att bara känna mig lugn i hans närvaro är så skönt. Även om jag är stressad inombords så infinner sig nåt lugn när jag är i hans famn så att säga. Nästan så jag måste börja tro på nån högre makt liksom.

Ha en bra dag.
Puss

Inga kommentarer: