torsdag 7 maj 2009

Sol sol visa dig....

Vakna iaf med att solen lyser i liten mängd...hoppas på bättre väder igen, jag är så väder känslig att det nästan är otäckt! Kan ju skifta hela mitt humör pga vädret liksom! Men idag känns det ok iaf...

Gårdagen bestod utav jobb, träning, träff med älskling och träff med Lotta:) En riktigt bra dag alltså...men börjar med jobbet...
Hade iaf lönesamtal, jag är ju inte med i facket så jag behöver ju inte få den lön facket kräver....MEN min chef fick välja om hon ville ge mig bonusen på hela 200 kr eller inte, och det ville hon! Plus att jag fick den högsta höjningen så from september får jag hela höjningen på 920 kr per månad retroraktivt!!! Jippie!!! Känns ju kul att de uppskattar det jag gör!
Efter jobbet så gick Malou och jag hem och jag bytte om för det var dags för lite Afrodans senare på kvällen med Carina:) Älskling kom och hämta mig här hemma för jag hade ju kvar min cykel hos honom, så jag stanna kvar hos honom tills att det var dags att bege sig ner till träningen. Satt och prata om dittan och dattan;) Älskar att bara vara med honom, känner mig så trygg i hans sällskap. Behöver ju inte göra nåt särskillt det räcker liksom med att bara vara! Det är väl för bra för att vara sant...eller?! Eftersom jag är en sån rastlös person och måste alltid ha 100 olika saker på gång samtidigt men i hans sällskap blir jag liksom lugn, kommer liksom ner på jorden eller vad jag ska kalla det. Det är nåt som jag tycker väldigt mkt om iaf!
Sen ner till Afrodansen...körde på och både jag och Carina blev svettiga denna gång! Jippie, det kändes mkt roligare än förra gången jag var på det passet! Sen rallyfart hem på cykeln för Lotta skulle komma! Hoppa in i duschen fixa middag åt mig och Malou...vid 20 tiden kom Lotta och hon hade med sig CHIPS, DIPP OCH COLA LIGHT!!! Satt i soffan och prata om hur galna vi är;) Båda har vi ju våra bekymmer liksom och båda törs vi prata om dem och utbyta erfarenheter liksom...skratta och hade det allmänt trevligt liksom! Kommer sakna henne så mkt nu när hon åker hem igen:( Men hon kommer ju ner sen i juli månad när de har semester.
Vid 23,45 tiden åkte hon hem och jag gick och la mig...det var aningen jobbigt att gå upp i morse men har inget val liksom!

I eftermiddag efter jobbet är det tvättstugan som gäller, har så mkt tvätt att jag typ tjuter!!! Men men bara att hugga in i, ska försöka orka att städa också...men det får vi se om jag gör eller inte skulle egentligen ta cykeln och åka och handla lite inför helgen när alla tre tjejer är här.

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: