onsdag 20 maj 2009

Uschan!

Jag vill inte vara jag, vill inte ens finnas till just nu!!! Vill bara få rymma bort in i nån dimma där jag kan få slippa att ha känslor och att slippa vara jag! VILL INTE VILL INTE!!! Fy vad jag avskyr att vara jag! Kan inte jag bli normal nån gång?! Bete mig normalt?! Nog för att jag inte tycker att det egentligen finns nåt som är normalt för det är ju betraktarens ögon som sätter ordet normal, men normal i mina ögon! Dock är normal i mina ögon egentligen ordet perfekt! Såna krav har jag på mig själv. Om jag ändo kunde vara tyst och tiga! Varför måste jag bete mig som en idiot?! Om jag ändo kunde få spola tillbaka mitt liv! Bli ett barn igen och ha min erfarenhet som jag har idag...så skulle jag fasiken ha silvertejp över munnen och dra en påse över huvudet för att slippa detta förbannande jävla skit och piss liv! Om....jag ändo kunde trolla och bete mig normalt nån gång här i livet!
Men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka gå vidare...Hatar att jag tar på mig andras problem och lägger dem på mig själv och tror att det är mitt problem, när jag så väl vet att det inte är mitt problem utan den andras liksom! Men när det är människor som jag bryr mig om så blir det liksom bara så...måste börja bli bättre på det, har liksom inget val! Bara för att jag tycker en sak så behöver ju faktiskt inte den andra personen tycka så eller göra så som jag tycker! Fan vad jag är en dum och vidrig männsika!
Slänger iväg dumma och knäppa sms...och jag avskyr egentligen sms för det blir alltid fel...om de så är positiva eller negativa så ser man ju aldrig den andra människans reaktion liksom! Det är ju en slags envägs kommunikation men mellan 2 individer liksom...tänk att jag beter mig som ett barn trots att jag är 32 år!
Får tänka på att jag måste visa mig stark och så inför mina tre tjejer...men att samtidigt inte ge dem en uppfattning om att livet skulle vara nån dans på rosor liksom...det gäller att hitta balansen liksom och det är ju inte det lättaste liksom!
Jag vet iaf att jag inte vill vara här längre...vill bort...fly...slippa känna och tänka...Jag vet att det är den lätta vägen men när det gör för ont så är det skönast att bara kunna få fly liksom.

Igår efter jobbet var det utvecklingsamtal med Malou, sen hem en snabbis för att sen bege oss ner till skolan igen för att vara på öppet hus...sen cykla jag ner till Mattias och så cykla vi ut till Abboreberg för och hem till Anders. Han är en rolig prick han...en riktig dragqueen:) Var hemma igen vid 22 tiden och satte mig då framför datorn och prata med Micke, så vi skulle träffas på torsdag det är ju typ 10 år sen eller nåt som vi sist sågs, ska bli himla kul iaf:) Det är ju iaf roligt när man hittar gamla kompisar igen!

Idag ska jag först jobba...har ingen lust med det nu när jag känner mig såhär och bara går omkring och tjuter...sen är det meningen att jag ska till Maxi....får se hur jag gör...för att sen träffa Fredrik och gå ut...men vet inte om det är nån bra ide nu när jag har en skit dag! Kanske bara blir mera ångest imorgon då liksom! Men men...vi får se!

Fan...VARFÖR?! Kan inte jag få vara glad och så....usch, vill inte till jobbet idag, vill reda ur detta problem som jag har...fy blä och skit! Så känns det just nu.

Adios

2 kommentarer:

marlu sa...

ja du... va ska man säga... vi göra stora saker av de som inte behöver vara det... å handlar de om personer i en relation så gör man ännu dummare saker för att de är mer känslor...å man blir sårad och sårar lättare i de fall med... men en bra psykologisk låt man kan lyssna på för att bli påmind om att man och kvinna fungerar olika är beoncyes lår if i where a boy.. när r kelly svarar... lyssnar man och tänker på dne faller mkt på plats, iaf för mig!! de är dne jag har på min blogg :D..
allt löser sig,inte alltid till de bästa just då....å mkt är bara ett dummt spel...
ta hand om dig älskade syster...
pussar

Alexandra sa...

Men vännen... vad är det nu som har hänt? Jag har ju ingen aning om vem eller vad det handlar om men tänk inte alltid så om dig själv! Tänk inte att du ska fly eller att du hatar dig själv. Se saken för var den är och försök reda ut det... sen känns det mkt bättre. Jag håller med om att sms ofta blir fel, jag har gjort så minst 1000 ggr! Jag tror iaf att det kommer lösa sig! Glöm aldrig att du är en bra människa Malin! Vad som än må hända eller har hänt så är du en bra person! Så det så! Ta hand om dig kära vän!

Många kramar från mig!