måndag 1 juni 2009

Måndag....ja vad säger man!

Japp idag är det måndag och det är den 1 juni det är ju alltid härligt att det är juni men att det är måndag är ju mindre härligt så att säga! Men men inte mkt man kan göra åt saken så att säga.


Helgen har vart bra...och inte som jag hade tänkt mig men jag är ändo nöjd och glad:) Och det är ju huvudsaken!

Igår när vi vakna så gjorde vi oss klara för att åka ut till Ågelsjön typ utanför Åby och bara njöt i solen....liksom bara var där och njöt av försommarens kluckande vatten, trädens sus och alla andra människors prat...ja gud så härligt alltså! Efter ett par timmar åkte vi hemåt, stanna till i Haga och åt mat...det var bland de STÖRSTA portioner jag har skådat så att säga!!! Tog kycklingsallad och Broman tog kyckling pasta...det var iaf gott! Sen hem till mig för att jag duscha och sen iväg till Västa Husby för att titta på när Moa spela fotbollsmatch...hon är så duktig den lilla tjejen, hon fick spela med tjejer som är 2 år äldre än henne och laget de mötte hade tom tjejer födda 93 i sitt lag!!! Herregud säger jag! Men Moa kämpa och visa framfötterna. Det är så roligt att titta på dem. Nilla var även där, Moas mamma och alltså Bromans fd fru. Men hon är så trevlig och snäll så det är då inga problem...annat skulle det vara om det var Tommy då skulle han nog inte ens hälsa! Det är så tragiskt alltså!

Efter matchen åkte vi hem till Broman och kolla på LEO en film...den var väl typ sådär bra ingen film jag känner att jag kommer titta på igen men ändo så pass bra att jag ville veta hur det skulle gå.

Efter filmen gick vi och la oss och börja prata om lite saker...tycker det är så intressant att prata med Broman om såna saker för det han säger är som om det vore jag själv som ligger och pratar om. Jag tycker det är så otroligt sexigt på nåt sätt att han faktiskt pratar om känslor och tankar, jag tycker verkligen om det! Kände hur jag bara ville hålla om honom och ge den värme och kärlek jag kan liksom(pratar INTE sex nu utan bara hålla om) livet är ju inte en dans på rosor, det skulle vara allt för långtråkigt då tror jag men visst är det tråkigt när det bara känns som om det ständigt går uppför och i motvind! Men tillsamans kan man klara så mkt mera! Säger det igen och jag vet att jag har sagt det många gånger tidigare men det kan aldrig sägas för mkt för Broman är bland det bästa jag någonsin vart med om! Han har liksom allt och ger mig en trygghet jag inte upplevt tidigare liksom! Han bjuder på sig själv samtidigt som han kan vara allvarlig! Oh vilken man han är!!!!

Hela förbaskade natten har jag legat och hostat!!!! Blir galen så jag måste gå till apoteket idag och köpa nåt mot denna hosta för jag kan ju inte sova...och stackars Broman har nog sovit som en kratta han med! Stackars!!!

Nu på morgonen så skjussa Broman hem mig och jag har nu duschat och börjat tvätta för att sen bege mig till jobbet och fira 1 års kalas! Tänk att idag är det 1 år sen vi öppna Träffpunkten;)

Idag är även Fredrik och jobbar på Borgmästaregården...hoppas han lyckas med detta nu så han får igång nåt att göra om dagarna liksom!
Här är en bild på Älsklingen från i Fredags när han låna Maries pumps;)


Ha en bra dag

Puss

Inga kommentarer: