fredag 5 juni 2009

Jag SPRÄNGS!!!!

Ja jag är en tänkare
Oh herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör nog snart!!!! Jag vill, ja...jag vill så mkt som inte går att ordna nu och jag får smärre panik!!! Men men......sånt är livet!


Idag är det ju iaf fredag...men det är ju en barn vecka som väntar...så det är mindre roligt så att säga...ja...ångest rent ut av. Men jag kommer nog snart komma in i detta liv som jag just har påbörjat liksom...det har ju inte gått så lång tid sen barnen börja vara här varannan vecka liksom. Jag älskar ju mina 3 underbara tjejer det gör jag men det är jobbigt att vara så kluven som människa som jag känner att jag är. Ena dagen känns allt bra medans nästa är SKIT rent ut sagt men har iaf kommit fram till en sak att om man inte vågar satsa så vinner man aldrig så det är väl dags för mig att börja satsa här i livet. Men är LIVRÄDD för att satsa på nåt som jag inte kommer vinna nåt på utan bara fortsätta att vara en bitter människa...minns liksom att jag kände att jag önska jag var lesbisk så jag kunde slippa karlar...men har ju bara under dessa månader som skild/separerad börjat inse att jag faktiskt tycker om det motsatta könet att de är härliga liksom...även om de är lite "galna" ibland;) Men har ju upptäckt så mkt om mig själv under dessa månader från Tommy som jag inte ens trodde jag kunde känna liksom! Det går nästan att stapla upp vad det är, men det är så härligt att känna att JAG faktiskt har andra känslor än negativa om män! Alla behöver inte vara som Tommy och det har jag märkt flera gånger om liksom! Att bara känna lust till livet, det motsatta könet, ja, till att helt enkelt andas är en upplevelse som jag har förträngt! Ja herregud vad jag svammlar men sån som jag är;)


Igår efter jobbet åkte jag hem och duscha och styrde lite. Egentligen skulle ju Broman, Mattias och Fredrik ha kommit hit men det blev inte så pga att Broman hade fått nån magbakterie:( starckars! Så jag åkte ner till honom ist skulle bara ha vart där en stund men det blev så att jag stanna kvar över natten...så jag hade ju inte med mig nåt...typ hostmedicin 0ch tandborste liksom! Kolla på film och prata en del om saker och ting här i livet. Han är en sån härlig människa att ni kan faktiskt inte förstå helt enkelt! Önskar jag bara hade såna människor omkring mig som verkligen tänker efter och känner efter...känns det JA eller NEJ liksom!....jag tycker ju om att prata känslor och tankar...det gör han med och det är nåt som jag verkligen har fallit för, en man som har känslor och tankar om livet! Inte bara "kör" på liksom utan verkligen vill att man ska prata om saker ist för att bara blunda och sopa det under mattan så att säga.


Näpp hörreni...time to go to work...

Puss

1 kommentar:

Alexandra sa...

Att ha ett förhållande med en man som kan prata... det är nog få förunnat! Håll fast i honom... hårt!!! Det finns inte många män som öppet pratar om livet och om känslor. Jag har sällan stött på några. Jag har en i min som faktiskt kan det, men det är ju min bror! haha!

En tänkare vet jag att du är Malin, men jag tror faktiskt att du snart kommar att komma till ro! Tänk på hur mycket det faktiskt är som har hänt i ditt liv det senaste halvåret/året. Allt har sin tid...

Ha en bra dag vännen! Kram på dig!