tisdag 2 juni 2009

Är SÅ trött!!!

Gud i helvete så trött jag är!!!!!!!! Jag är trött på många sätt...mest på min jobbiga hosta och förkylning!!!!Är så trött på att behöva tänka, att vara jag, att leva...tänk vad en förkylning kan förstöra! Igår kväll tog jag tom sömntabletter för att kunna få sova i natt...så det har jag ju iaf gjort men är ju "bakfull" idag ist..så vilket är bäst pest eller kolera?! Köpte även hosttabletter igår som jag dock inte verkar tåla...då min mage sa ifrån typ direkt!!! Har sån lust att bara slänga in mig i en vägg och få sova...sova läääääääääääänge!!! Orkar inte! Orkar inte känna...orkar inte andas....ja så är det ibland det är så lite som behövs för att jag ska besöka mörkret i mitt liv! Nu är det liksom en förkylning som "förstör" för mig! Men men nu ska jag iaf sluta klaga...det är så många andra människor som faktiskt har problem som är befogade att klaga över som inte ens piper liksom! men men det är så vi fungerar här i västvärlden...lr?!

Igår på jobbet så cykla jag ner till stan för att köpa lerkrukor tills imorgon då Medborgareskolan kommer och ska plantera med tanterna...vilket underbart väder...tror ni att jag hade lust att jobba?! Nej...men man är ju så illa tvungen! På em var det dags för 1 års kalas...3 tjejer från boendet kom och sjöng och höll i allsången med dem och de fika och tror nog de var nöjda:) men det vet man aldrig med gamlingar, de kan säga en sak men mena en annan...väl efter jobbet skulle jag till familjeekonmen men ringde och sa att jag jobba över då jag inte hade lust att slösa bort soltimmar genom att sitta hos henne på ett kontor;) så jag ska ringa upp henne för att få en ny tid...måste dock hitta en tid när det är dåligt väder;)
Min psykolog ringde igår också och var tuvngen att avboka våran träff på torsdag...JÄS!!! Så skönt eftersom jag egentligen inte känner för att komma till henne längre liksom!!! Så jag ska först dit nästa vecka!!!JIPPIE!!!




Efter jobbet iaf så tog jag min racer bike och mötte Mattias för att sen ta oss en cykeltur till Abborreberg...Gud så skönt! Vi satte oss vid vattnet och bara njöt av det kluckande vattnet och åt en god kycklingsallad som vi köpte med oss från Lindö bornas "snabbköp" Hemköp;) Så kom en knölsvan...vi mat den med fralla och kycklingsallad...och det sluta med att den var kvar vid oss och både Mattias och jag satt på hel spänn ifall den skulle bli "arg" och flyga på oss;) Men det gjorde den inte...efter ett par timmar tog vi våra cyklar och åkte in mot stan igen...åkte till Wasa parken och träffa Fredrik...satte oss där och njöt ännu mera av solen. Jag drack cola light som vanligt medans Mattias och Fredrik avnjöt lite mera dryck som innehöll alkohol;) Typ 5 meter ifrån oss satt en fd ungdomsvän...och så JÄVLA tragiskt att se honom...han är lika gamal som mig och satt helt öppet och rökte hasch!!! Vilken MES!!! Hade sån lust att ringa polisen för att komma och ta dem...de satt där som ett gäng MESAR!!! Fy men tragiskt att se han!
Fredrik var iaf nöjd med sitt arbetspass tidigare på dagen och hoppas verkligen att han kommer att trivas där nu...vi får se vad som händer och sker så att säga.
Efter ett tag gick vi hemåt jag skulle egentligen hem och äta...men Fredrik var oxå hungrig så jag gick till konsum och köpte lite grejer så laga vi mat hemma hos Mattias så fick vi äta tillsamans;) Det blev en riktig god "korvstroganoff" bestående utav olika sorters korvar och en massa olika grönsaker och kryddor...det vart iaf VÄLDGIT gott!!! Vid 20,30 tiden var det dags att åka hemåt kände jag...men stanna bara till hos Broman för att jag var tvungen att fråga honom nåt...som jag kände att jag var liksom bara tvungen till att reda ut...såklart så börja jag tjuta...som vanligt! Hatar att jag ska tjuta över allt liksom!!! Men men sån är jag! Fråga och fick mitt svar...åkte sen hemåt och börja fixa med tvätten och så ringde Malou och undra vart jag var...då hon behövde ha sin cykel nyckel...så jag gick och mötte henne för att lämna den. Gud min söta Malou...ser att hon inte mår bra! Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser detta! Om Malou bara visste hur mkt jag älskar henne men just nu är hon väldigt nervös utav sig. Hon är så duktig! Jag är så stolt över henne för att hon är en känslo människa som mig....pratar känslor och visar vad hon känner liksom. PUSS.

Vid 22 tiden var det allt dags för tant Malin att lägga sig och jag hade ju tagit sömntabletter liksom så jag kände hur ögonen börja fladdra omkring och så;) Så det var bara att borsta tändera och lägga sig ner och hälsa på hemma hos John Blund;)

Prata med Sandra igår med...och det blir ju inget vättern för oss....för det är ju redan på lördag!!! FAN!!! Men fråga henne om vi kan cykla Glan ist...och det ville hon så nu ska jag kolla om det står var och när det är dags för Glan runt;)

Idag är det BINGO på jobbet...tungt och tråkigt!!! Men dock sant, kanske kommer det inte så många då många utav bingo tanterna är på resa med PRO idag! Vi får se.
Efter jobbet hoppas jag på att jag får följa med Älskling och handla...vi får se annars tar jag min cykel och trampar till Maxi:)
Ha en bra dag
Puss

Inga kommentarer: