torsdag 11 juni 2009

bränboll:)

Gårdagens inlägg blev konstigt på grund av att jag tappa en kopp the över tangentbordet!!! Därför fungera inte min dator på ett tag!!!Men idag tar jag nya tag!
Undrar över en sak...mitt virus skydd har gått ut...så betyder det nu att jag måste köpa ett nytt för 500 kr! Nån som vet?! Ge mig gärna råd!!! Men men iaf...

Gårdagen gick smidigt fram på jobbet åkte jag till Hageby med en tant, köpte lite kläder till Miranda och Malou som verkar växa som om de äter anabola!!! Sen blev det hamster grejer också!!! Väl hemma igen vid 15 tiden blev det lasangette till middag för oss och sen packa oss i väg till Vrinnevi skogen för att spela brännboll med Moas klass. Det var riktigt roligt och det är ju typ minst 15 år sen jag sist spela det;) Sen fika vi lite i gräset;) som tur var så var det uppehåll under tiden vi spela brännboll och så...men när vi var på väg hem...ja då kom regnet! Men då gjorde det ju inget iaf! Tessan och Fredrik Leierth var ju också där och Tessan blev "chockad" när jag sa att jag träffar Broman...hon hade ingen aning om det;) Tänk vad bra när man kan hålla saker hemligt;)

Igår boka jag även en tripp till Riga i augusti med Broman;) Bara han och jag....ska bli kul! Har aldrig vart i Riga dock i Tallin och kan ju tänka mig att det är snarlika städer liksom. Med mkt gamla hus och tanter som sitter och stickar raggsockor på gatorna;) Det ska även vara ett bra nattliv och så finns det ju en massa billiga span;) Men vi får se vad vi gör när vi är där, känner bara att det ska bli så skönt att åka iväg härifrån utan barn....plus att det är med en goding;) Veckan innan vi åker är vi ju på Öland med en massa andra människor så det blir ju extra skönta att åka iväg på tu man hand så att säga.

Imorgon har ju tjejerna skolavslutning, så jag tog föräldraledigt...eftersom jag är så "planerande" utav mig så kom jag på den briljanta iden först igår;) men som tur var så löste det sig så ssk carina ska hålla i gympan åt mig! Ett evigt tack:)
Efter skolavslutningen ska jag och tjejerna ner till Halvars och sen en tripp på stan;) sen nån gång på eftermiddagen är det dags för dem att gå hem till Tommy, vilket innebär att jag är barnledig!!! Så imorgon kväll ska jag träffa Niklas så ska vi gå ut och ta några smarriga öl;) och kanske blir det en bowlingmatch eller så med;) Roligt ska det iaf bli. På lördag är det utgång med jobbet...också himla kul! Men först på lördag på dagen ska jag på marknad i sörping med Vappu:) Får se om jag träffar Broman nåt i helgen eller inte...jag vill men det är inte säkert han vill liksom så då får jag ju ta det;) men jag får väl försöka överleva ändo;) Det blev inget stockholm denna helg alltså...hade totalt glömt bort jobbet på lördag...men tar det nästa gång ist;) Stockholm står ju kvar så att säga.

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: