torsdag 25 juni 2009

Pirrig och skit nervös!!!

Idag är det dagen D...först ska jag på möte på familjerätten med Tommy...sen efter det är det dags att åka upp till Kneippen för att träffa en sluta röka ssk! Ska få stöd och medicin mot min JÄVLA rökning! Broman är ju duktig och har kämpat på "egen" hand nu i 3 dagar tror jag det är...men jag vet att jag är för "svag" för att klara det utan hjälp...har ju försökt så många gånger och vet att det slutar i KaOs! Men jag vill ju sluta röka jag vill inte vara en rökare! Jag vill vara en tjej med en fräsch doft, snygg hud och ja en bättre kondition! Slippa att tänka på cigg hela tiden om när jag kan röka och så liksom! Ska KLARA det denna gång! Jag har ju klarat av så mkt annat som har vart jobbigt! Så varför ska det vara så jävla svårt att sluta röka?! Blir så förbannad!!!! Jag SKA klara det!!! Måste bara tänka på allt positivt som händer mig om jag slutar plus att jag kan bli riktigt "rik" :) Vi får väl se hur det kommer att gå men det finns egentligen inget alternativ mer än att det SKA gå! Jag kan ju inte röka och så är Broman rökfri...då kommer jag ju aldrig få några pussar;) Så bara för den anledningen är det ju värt att sluta!

Efter de olika mötena är det dags för ett par timmars jobb:( Ingen lust att jobba när solen står så fint uppe på himlen! Sen är det städ och tvätt som står på dagens schema så att säga! Imorgon åker ju tjejerna till Tommy sen har jag en barnfri vecka...egentligen ska jag vara barnledig i hela 4 veckor men känner att vi iaf kan få ses lite så jag fråga Tommy igår om det var ok att de iaf kom till mig nästa helg då det är min "barn" helg så att säga. Och det gick han med på!

Igår på morgonen så hade Miranda uppvisning utav en "musikal" de spela Törnrosa...Miranda var en elak fe liksom 3 andra flickor...de var så söta de sjöng så tydligt och högt! Ja ni 6 åriga barn de är modiga de;) Sen fick de "presenter" från dagis och fina lådor med grejer de har gjort under deras dagis tid...jätte fina lådor och en mysig kopp med godis i och så hade Orania skrivit och ritat på muggen så den var jätte fin. Orania är den bästa och mysigaste dagisfröken jag någonsin har mött! Hon pysslar och donar med allt! Hela dagis avd är helt otrolig har aldrig sett sånt mysigt dagis tidigare! Plus att Orania är en super fröken...Miranda är så förtjust i henne och tycker att Tommy ska bjuda hem henne på middag och bli ihop! Jag kanske inte är den som ska avgöra det, men tycker ju dock att Orania är värd nån bättre än Tommy...men kärleken är ju blind;) Bara Tommy är glad så blir han nog bättre mot mig! Plus att Miranda skulle bli super glad!
Efter jobbet cykla Meja, Miranda och jag ner till stan för att köpa skor...Miranda köpte en par spiderman....och Meja ett par flipp flopp...ja ni min lilla killtjej:) Hon är för rolig!
Köpte även rosor och trisslotter till Broman och Anton...jag tog en champangefärgad till Broman och Meja en blå till Anton och Miranda en röd till Anton...vinst på trisslotterna det vet jag inte om det blev....antar inte eftersom de inte har hört av sig!
Malou kom hem en sväng men fick erbjudande om att vara barnvakt åt Marie idag så hon sov över hos henne inatt...Malou är lite gladare nu iaf...för igår när hon var med mamma så hade de köpt en ny hamster, en silvergrå med en mörk rand på ryggraden som ska heta Olle och är född den 24 mars.
Sen hem och duscha och sen ner till Broman och Anton för att äta middag...smarrig pasta och pasta sås:) På väg ner till Broman så hoppa Mejas kedja!!! FAN!!! varför händer allt när de är hos mig?! Blir galen! Men som tur är så har jag ju en super man i mitt liv som hjälpte oss att fixa den...så hon kunde cykla igen:)TACK!!! Efter maten gick vi upp till parken som tjejerna lekte i dagen innan...efter ett tag gick vi ner till Broman och stanna i några minuter...sen hem igen och raka vägen i sängen! Jag är helt slut liksom! Fattar inte varför...Broman märkte att jag var lite "låg", kanske är det för mötena idag...jag vet inte eller så är det bara den vanliga månads ångesten som kommer över mig igen! Vet inte faktiskt känner mig inte vidare glad faktiskt för nu vet jag att verkligheten är här igen liksom! men men...livet är ju ingen dans på rosor om det vore det så skulle jag ju vara en prinsessa:) medans jag nu är en elakhäxa, Lyckas ju alltid att förstöra allt gott omkring mig och så!
Imorgon är det ju fredag och det innebär helg...en helg som jag känner ångest för...har sån lust att hoppa från 8 våningen och hoppas på att jag inte överlever!!!

Nej ni ska ta tag i mitt tragiska liv nu...
Ha en bra dag och njut av solen
Kram

Inga kommentarer: