måndag 15 juni 2009

Det känns bra i hjärtat

Ja ni vilken jävla helvetes helg jag har haft! Mina känslor har åkt berg och dalbana i alldeles för rask takt!!! Tjutit, ångest och hemska tankar om mig själv samtidigt som jag har försökt att vara glad...men jag kan ju bara inte koppla bort mina känslor så det har vart ett problem. Men nu är det iaf måndag och jag har rett ut saker med Broman! Igår kom han hem till mig och vi prata, det känns så mkt bättre nu. För jag har fått mer förståelse för honom med och jag berätta för honom hur jag har känt liksom. Så har jag ju tagit det stora beslutet att även äta min medicin igen...för mina otäcka känslo svajningar har vart otäcka de senaste veckorna! Men i helgen vart det värst och antar för att det var att alkohl var inblandat i bilden med! Men absolut ingen ursäkt men det är ingen människa jag är som jag har betett mig i helgen!
Men som sagt det känns bra i hjärtat idag, känns nästan bättre än tidigare pga att Broman öppna sig mera och att jag har fått ur mig mina känslor och tankar liksom.

Annars igår så prata jag med Irene, gud vad jag saknar henne!!! Min extra mamma som alltid finns där för mig, dag som natt, glädje som sorg! Jag älskar henne så mkt!!! Så kom kusin Carina upp till mig och fika alltid trevligt så skönt att ha en kusin som förstår min problematik då hon själv har upplevt samma sak!

Nej ni ett kort inlägg idag...då jag ska börja jobba kl 7 pga att det är midsommar lunch på jobbet idag.

Kram

Inga kommentarer: