fredag 12 juni 2009

Fy filken start!

Ingen rolig fredag idag...en fredag med ÖS regn och Malou och Meja som ska ha skolavslutning!!! Och till saken är att vi ska vara UTOMHUS!!!! Jag kommer att frysa och tjuta ihjäl!!! Men men sånt man får ta när man är förälder. Efter är det meningen att vi ska till Halvars och äta glass...men känner att vi får hitta på nåt annat...men va`?! Ja det märks. Ska ju träffa Kicki och Viktor med så nåt får vi ta och hitta på iaf! Kanske glass på mc donalds?! Tror ni tjejerna tycker det är lika bra?!

Ikväll ska jag antagligen träffa Niklas...och vi ska hitta på nåt, kanske bowling eller after work:) Jag ska ju fira honom eftersom han fyllde 35 år i tisdags. Kanske även blir lite utgång eller inte eftersom jag ska gå ut med jobbet imorgon...så det kanske är skönt att inte vara bakis hela helgen...men det brukar jag ju vara varje barnledig helg;) Imorgon är det ju även marknad i sörping får se om jag åker ner eller inte...är det sånt här väder stannar jag hemma i stan!

Gårdagen gick i stressens tecken...jobb, pyskolog, handla, städa...försöka varva ner...men som alltid när jag försöker varva ner så kommer tankarna smygandes! Känner mig halv liksom...vet varken ut eller in. Känner att jag börjar tröttna på att ha det som det är liksom...samtidigt som jag känner mig så hel...så svårt att förklara. Men får se hur denna saga slutar, jag kan kalla det kapitel ist...hur detta kapitel i mitt liv slutar...känner att antigen så har man ett förhållande eller inte liksom, och då kan det gälla vilket förhållande som helst...att han nåt som är "halvt" är inget att satsa på liksom...vad vill jag med mitt liv?! När ska jag få svar på det?! För det är ju faktiskt bara jag själv som kan avgöra hur mitt liv ska se ut, hur jag vill leva det! Det var så skönt att vara hos psykologen igår för hon tyckte inte vi behövde ses så ofta!!!JIPPIE!! Hon är så otoligt glad över min stora "förändring" från hur jag var när jag börja träffa henne för 3 år sen!!! Och det känner jag ju själv för så här bra som jag känner mig idag har jag inte gjort på mååååånga herrans år liksom! Jag trivs relativt bra med mig själv, självklart behöver jag fixa till min kropp på lite alla möjliga ställen men jag är stolt över mig själv att jag säger NEJ eller STOP! När jag känner att det inte känns bra i hjärtat! Nåt som jag aldrig tidigare har gjort liksom!!!
JAG KAN JAG VILL OCH JAG ÄR VÄRD ATT LEVA MITT LIV!

Nej ni vänner nu ska jag ner till tvättstugan och sen gå ner till skolan för att bli dy blöt!!!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: