tisdag 16 juni 2009

Ständigt på g...

Åker fram och tillbaka mellan olika punkter i mitt liv, minns, ältar och så försöker jag gå vidare...det är svårt men jag behöver det. Nån gång är det faktiskt min tur att ha gått vidare helt och hållet och bara känna glädje! Den dagen kommer det vet jag för jag känner att det närmar sig med storm steg! Men självklart åker jag berg och dalbana! Men idag är en bra dag och den kan inte bli sämre...för ute lyser solen, jag ska träffa Jadde och så vakna jag ju upp hos Broman...alltså 3 positiva saker på en och samma gång!

Igår var det midsommar lunch på jobbet, de var 40 pensionärer som åt sill, potäter och allt tillbehör och så självklart midsommartårta;) Och så underhållnig utav Benny och Asta, de gillar verkligen de 2 men jag själv tycker de är så tråkiga! Helt lama liksom men de är ju inte där för min skull utanför pensionärernas! Sen ila jag iväg till stan för att träffa Jessica. Vi skulle ha gått på bio men vi hoppa det 0ch gick och åt på fräcka fröken ist:) Smarrigt och trevligt;) Satt och prata om livet helt enkelt och alla upptäckter jag har gjort genom att skilja mig och så! När Jessica skulle hem så följde jag henne till bussen men vi stanna till på Ica och handla lite...och jag köpte typ 5 smågodisar och åt upp dem och blev dålig! Fan jag som skulle till Broman! Men tur i oturen så var han inte hemma när jag kom så jag satt ute och vänta och så gick dumpingen över liksom,skönt! Hatar verkligen att jag blir så när jag äter sötsaker....men ibland så skiter jag i det och tänker att det ska nog gå bra...men icke! Ringde upp Irene under tiden jag vänta på SÖT och prata med henne nån halvtimma:) Gud vad jag saknar Irene...måste verkligen åka och hälsa på henne nån dag!

Ha en bra dag
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej
dumpar du lättare nu??? tänkte på att du sällan dumpade i början då jag va känslig.... stackare.. jag vet hur de känns. fast jag tycker det är bra för då undviker man sånt lite mer än man skulle gjort annars....
hur går det med vikten? hur äter du nu för tiden??? gu va jag skulle tycka de va kul att ses.... länge sen sist....

kramennnnn....

Malin sa...

svar till elin
Ja jag dumpar mkt lättare nu än tidigare, det blev så när jag slutade äta när jag mådde som sämst i vintras...men det är bara bra ju;) Hur jag äter....ja du när jag är barnledig äter jag på jobbet och hemma blir det si och så;) Typ nutrilett eller så går jag ut och äter...har stått still nu sen i februari, men känns ok iaf;) Ja jag vill också ses....det är bara att höra av dig om du är i stan nåt. Jag har ju lite svårt att ta mig till Gusum då jag inte har nån bil längre...fattig ensamstående mamma vet du;)
Kram