onsdag 3 juni 2009

I did it;)

Japp...efter modigt övervägande tog jag tag i situationen och kontakta vårdcentralen...så nu har jag iaf fått hostmedicin...och den börjar ge sin verkan nu så att säga...det kommer både det ena och andra upp ur min hals så att säga;) Har tom sovit i natt utan sömntabletter!!! Tog ju hostdämpande till natten:) Så idag är jag inte ens bakfull nu när jag gick upp...orka tom platta håret;) Men känner mig inte allt för pigg men får försöka "spela" pigg inför mig själv så jag klarar av en arbetsdag som kommer bestå utav "vårbruk" och andakt och möte!
Har ju glömt berätta en sak för er....en STOR sak...det har hänt världens grej på mitt jobb nämligen!!! Det kommer komma i tidningen inom sinom tid så att säga....men det rör inte mig personligen men hur vidrigt som helst!!! Fattar inte hur man kan göra som denna person har gjort...jag kommer inte berätta nåt förrän det är en offentlig grej...alltså när det står i tidningen! Så håll ut...det kommer;)


Igår på jobbet iaf så hade vi bingo...som tur var så var det så många borta pga nån PRO resa så det blev en "kort" bingo stund...men tillräckligt lång för mig för jag kunde knappt hålla ögonen uppe igår och halsen ville inte ge ifrån sig alla nummer och jag satt i andra tankar så jag sa fel flera gånger när jag sa nummrena...men pensionärerna skratta åt det;) Tur det iaf;) Jag tror nog jag hade feber igår för jag var så konstig! Eller så är det kanske bara så galen som jag är;)

Efter jobbet cykla jag hem och slängde mig i ett bad på direkten för att försöka få upp värmen i min kropp och väcka mina leder till liv igen...passa även på att ta en "fredags" dvs peela, fila, raka, smörja...ja så jag blir sådär len och mjuk;) och så känner man sig iaf aningens bättre...på med kläder och sen la jag mig i soffan och börja slumra...hörde hur nån drog i dörren! Tur att jag hade låst!!! Blev livrädd och "flög" upp, men det var bara gulltjejen Malou som ville låna datorn lite, hon hade nämligen träffat sina brevvänner under dagen och de hade bytt mail adresser så hon skulle lägga till dem på msn;) Min stora bebis;) Somna om i soffan igen...och efter ett tag sa Malou åt mig att Broman skicka sms och att jag skulle komma ut så skulle vi åka och handla...försökte "pigga" till mig...men det gick inte! Kände mig som ett VRAK!!! Hade sån lust att slänga mig rakt in i väggen och bara få somna in....(men som sagt i dag mår jag mkt bättre igen) Väl framme på City gross kom jag på att jag glömt mynt...så jag tog bara en korg, orka inte helt enkelt att krångla! Sen inne på City gross tog jag det mest nödvändiga så jag kan dricka the och äta frukost och mina middagar som består utav knäcke när jag är barnledig;) Fy vad jag avskyr att laga mat och särskillt när jag är ensam tycker liksom att det är "onödigt" att laga mat för 1 person...plus att jag behöver ju inte äta...haha;)
Väl hemma igen plocka jag bara in grejerna för att sen slänga mig framför tvn...kom då på att jag har inte sett på tv på väldigt läääääääänge!!! Typ inte sen jag flytta hit, för jag hade totalt glömt bort att "sjukhuset" gick och det följde jag ju slaviskt när jag var en bitter fru i Ringarum för det var ju typ det roligaste som skulle hända om dagarna! Alltså jag har ju såklart sett på tv...men inte mitt i veckan kl 19,30 liksom...när det var slut börja jag zappa...och fick välja mellan pest eller kolera...vilket var nån mesig fotbollsmatch och Paris Hilton....vid 21 börja iaf House...och det var ett riktigt känslosamt avsnitt....så det sluta med att jag låg och grät framför House!!! Vid 22 tiden begav jag mig till sängen och läste Amelia sommar och vakna vid 23...så då släckte jag lampan och skaffa mig en date med John Blund;)

Nu på morgonen ställde jag mig framför spegeln...och jag måste verkligen få en magoperation snart...för fy fan så jag ser ut! Alltså jag ser ju hellre ut såhär än att vara SMÄLL FET men när allt hänger och slänger som kusin vitamin i en trasig gardin är fan i mig inte roligt!!! Magen ser ut som en vulkan, brösten som 2 spenor....låren börjar också börja se "häniga" ut men de kan jag ju träna lite mer för där har jag ju inte några bristningar liksom...så de går ju att få till lite bättre utan att en kirurg sätter kniven i dem....Tänk om jag ändo kunde bli miljonär idag och åka upp till en privat klinik och fixa till magen och brösten NU!!!! Tro inte att jag vill ha några stora bomber till bröst...NEJ aboslut inte, jag vill bara ha 2 tuttar som är på plats liksom!!!!

Ha det bra

Kram

Inga kommentarer: