torsdag 18 juni 2009

Japp äntligen torsdag....och imorgon är det midsommarafton vilket betyder att jag är ledig!!! Så skönt alltså!!!! Om ni bara visste!!! Känner mig så trött och utmattad än...undra om det är helgen som sitter i än liksom?! Känner på nåt sätt att min "luft" är ute ur kroppen att bara andas är en ansträgning liksom! Men nu är det iaf 3 dagars ledighet att se ifram mot:)

Igår efter jobbet cykla jag ner till Mikael för att hämta hans bil, så nu är jag riktigt lyxig utav mig och har en bil ända fram tills söndag kväll! Det ni, nåt jag inte är van vid!!! Sen iväg till Linköping för att träffa Sandra:) Och ett besök till Unnersta:) Hur länge som helst sen jag var där ju!!! Hitta en söt sminkväska i vitt med ett broderat M på:) och så köpte jag Cotton doft, så nu får vi hoppas på att det kommer att lukta gott här hemma:) Sandra och jag passa på att fika på Unnersta med såklart;) och lätta våra hjärtan om dittan och dattan;) Alltid lika trevligt att träffa henne eftersom vi har vart vänner sen barnsben!
Sen hemåt igen men det blev till Broman:) Kolla på fotboll och Lyxfällan...ännu mera peppande att se att man faktiskt kan förändra sin situation på ett sätt och ändo fortsätta att leva det gäller ju bara att bryta sina OVANOR!!! Varför måste jag gå ut varannan helg?! Känner att jag är så trött på det egentligen, men ändo när fredagkväll kommer så måste jag ut liksom! Men helgen som är nästa barnledig helg tänker jag inte gå ut! Dels så ska jag följa med Broman till att stå på loppis på lördag morgon och sen på söndagen så ska Broman hjälpa Steffe att flytta....så det ska helt enkelt bli en billig helg!

Helgen som kommer nu som är midsommar...ja imorgon ska jag vara hemma hos Broman och typ inte göra nåt...bara umgås liksom, Johan skulle komma också. Midsommar dagen ska jag hämta tjejerna från landet...söndag...då tror jag vi följer med Broman och hans barn till Lotorp för att titta på Moa när hon spelar match, Miranda tycker det är så roligt att titta ju och jag tycker det är spännande oxå faktiskt. Det är roligt för jag blir liksom påminnd om när jag själv var barn och spela handboll, kommer ihåg vad uppspelt man var innan match:)

Jo just det igår var jag till vårdcentralen...pga hostan och huvudvärken...ja ni...bihålsinflamation, så nu äter jag medicin för det med. Tog även upp med läkaren att jag gärna ville ha hjälp med att sluta röka så nästa torsdag ska jag till en ssk som är utbildad för att hjälpa och stötta när man ska sluta röka!JIPPIE!!! Broman vill ju oxå sluta att röka så vi får stötta varann, för DET ska gå helt enkelt! Jag vill INTE vara nån rökande morsa längre! Vill vara "sund"!Och göra nåt roligare för pengarna än att elda upp dem varje månad, för så rik är jag defentift inte!

Nu måste jag ner till tvättstugan innan det bär av till jobbet.
Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Det var så roligt att träffa dig igen Malin! Som vanligt när man ses känns det som tiden stått still sen sist. Men vi umgås ju genom våra bloggar... hahahaha!!! Vi måste ses snart igen!

Kram på dig!