söndag 28 juni 2009

The weel is spinning...

vilken underbar helg....vädret är ju på topp och då blir jag också det! Plus att jag har delat helgen med min härliga Broman...fart och flängt mellan olika grejer men det har bara vart roligt;)
I fredags åkte vi ut til Johan i Smedby och kolla på fotboll och spela poker och drack öl:)
Jag och Ludde(dannes son) var med en omgång och det var då vi vann!!! Så roligt att se Dannes min när hans son vann över honom:)
Efter x antal öl så somna jag i soffan;) Och vakna av att Broman sa att vi skulle åka in till stan...Nicke, jag och Broman åkte först till Mc donalds för att sen gå och ta en öl på Wasa...Broman skulle ju upp och jobba på lördag morgonen så det blev inte så sent men han hade visst sovit ett tag på jobbet pga att han var SÅ trött, lilla gubben då:) Själv stanna jag kvar i sängen och sov vidare, vakna först vid 11 och gick upp och duscha och försöka piggna till men det gick inte så jag gick tillbaka till sängen och sov så gott;) Vid 13 tiden kom Broman och 2 jobbar kompisar till honom hem, så då var det ju bara att pallra sig upp och försöka se "anständig" ut... Broman och hans vänner gick ner till Trädgårn och jag tog cykeln hem och pyssla lite här hemma och bytte kläder osv....sen ner till stan och köpte bikini och underkläder. Sen till Trädgårn...när jag just är utanför entren så hör jag nån ropa och det var Pelle, så jag sa att han kunde hänga med in och ta en öl om han ville så det gjorde han. Satt där på Trädgårn i väldigt många timmar....Broman och jag dela på en plocktallrik...men vi vart alla hungriga igen efter ett tag så vi gick till Mc för att ta varsin chees och sen gick vi upp till Olearys....träffa ett trevligt par där, satt och prata och drack:) Hade riktigt trevligt! Skönt att träffa såna öppna och härliga människor ju! Träffa nån annan arbetskamrat till Broman som också var riktigt trevlig...och bjöd på sig själv! Gillar verkligen såna människor som inte behöver försköna sig utan är som man är liksom! Sen gick vi till Bishop...gud vad härligt det är med sommar och värme!!! Känner sån lycka helt enkelt!!! Satt och myste på uteserveringen...men kände att nu var det typ dags att gå hem och besöka sängen....Broman och jag tog en taxi hem till honom....
OH HERREGUD!!!! Kan inte säga så mkt mer, men om ni bara visste vad denna man lyckas göra med mig!!!! Kan inte fatta vad det är som händer i mig! Vad det är som gör att jag känner mig som jag gör i hans närvaro!!!! Hoppas att alla nån gång får upptäcka detta! För jag har inte gjort det tidigare...en pusselbit som har felats har jag lyckats att hitta!!!PUSS!!!!

Nu ska jag ta och göra mig klar för att sen åka och bada vid nån sjö med Broman och kanske några flera...De ska bara flytta klart Steffes grjejer.
Ha en bra dag
Puss och Kram

Inga kommentarer: