lördag 13 juni 2009

Jag får bittert ångra mig!

Fy fan rent ut sagt vilken människa jag är! Varför beter jag mig som jag gör...kan inte kontrollera mitt humör och mina känslor! Är det så att jag håller på att trappa ner medicinerna som gör att jag beter mig som jag gör?! Eftersom jag inte känner igen mig själv längre...så här har jag då aldrig vart tidigare...jag blir rädd för mig själv liksom!

På morgonen igår så hade Malou och Meja skolavslutning och det ÖS regna och vi var utomhus!!! Vi som skulle ha gått till Halvars, men det blev fika på Lindals ist med Kicki och Viktor och Malou och Meja. Miranda hängde med Tommy på jobbet. Som tur var så var Broman så snäll och skjussa ner oss till stan så vi slapp att bli blöta igen!
Hitta lite kläder till mig det blev 2 toppar och ett par "mys"brallor och ett svart linne;) Självklart var de andra kläderna svarta med;) Sen hem för att lämna tjejerna till Tommy och sen in i duschen och göra mig klar inför kvällen.

På kvällen som sagt så gick och Niklas och åt på Harrys och drack lite öl;) Sen hem till mig med Micke, Peter, Mattias och Niklas och drack lite mera;) För att sen gå ut och göra stan osäker;)
Och hemma hos mig fick jag nån slags snetändning...jag blev tokig och fick ångest attack...och betede mig som ett barn mot Broman. Så nu har jag förstört det! Jag mår så fruktansvärt dåligt över detta idag och vet inte vart jag ska ta vägen liksom! Jag tjuter omvartannat och ångrar mig så enormt! Var till Olearys förut och skulle äta med Mattias och Lucas...beställde in en ceasar sallad...men kunde helt enkelt inte få i mig mer än 2 tuggor sen fick jag spy känslor liksom! När jag satt där så såg jag att Broman kom...så jag ringde upp han och sa att jag var där med. Jag förstår att han är arg och besviken på mig. Jag förklara iaf att jag var väldigt ledsen och ångrar mig nåt enormt! Ville bara få krama om honom och be om ursäkt! Krama honom och han mig...fråga om jag fick sova hos han i natt men han ville vara själv så det får jag bara förstå liksom. Men vi ska ses imorgon kväll och prata. Vet att det kommer göra ännu mera ont än vad det gör nu, för jag har ju träffat en sån bra man och så beter jag mig som jag har gjorde igår! Känner att vi inte bara kan kasta iväg nåt så bra som vi har haft det liksom men förstår att Broman inte vill nåt annat. Men får jag bestämma så vill jag fortsätta.

Nu sitter jag här och ska snart bege mig hem till Sanela och förfesta lite för att sen gå ut med jobbet...och jag känner INTE för det! VIll bara sitta hemma och tjuta och gräva ner mig men vart kommer jag på det?! Ingenstans liksom...blir föresten så jävla äcklad på alla karlar som är ute på krogen...plus att Bromans arbetskamrat...ytterligare än gång sa att han skulle vilja knulla med mig! Tycker det är så obehagligt när en människa kan säga så till en tjej som träffar hans arbetskamrat liksom! Plus att ytterligare 2 vidriga killar kom med samma förslag! JÄVLA ÄCKLEN!!!!

Ska försöka att ha det så bra som möjligt ikväll...men vet inte hur det slutar om jag går ut eller inte!
Kram

Inga kommentarer: