onsdag 24 juni 2009

Jag är KÄÄÄÄR i solen!!!!

Herregud så underbart det är med sån härlig och underbar gul sol!!! Blir fasiken pilsk utav den;)

Gårdagen spenderades såklart på jobbet för att ha TRÅK bingo!!! Avskyr det verkligen men nu är det bara 1 gång kvar sen är det SOMMARLOV från det iaf! Gud så SKÖNT!!! Det är så otroligt långtråkigt att sitta där och ropa nummren och sen höra allas tjaffs om att det är fel nummer och att det går för sakta eller för fort! Kan aldrig vara bra!

Efter jobbet blev det rally fart hem för att packa ihop tjejernas badkläder sen till folkparken för att träffa Kicki och Viktor;) Gud så skönt det var att sitta däruppe i solen! Typ 100 grader varmt;) Både mamma och barn nöjda på samma gång, det är inte illa;) På vägen hem stanna vi till vid Lidl och köpt nån mini magnum....sen hem och fixa lite middag....för att sen åka ner till Halvars för att köpa glass. Malou kom hem en stund på kvällen eftersom min mamma hade fått en blödning i knät så hon var tvungen att åka til akuten! Men fick åka hem igen så då följde Malou med henne hem igen. Men i eftermiddag kommer Malou hem iaf. Måste ju få träffa henne lite innan hon är hos Tommy igen.
När vi cykla ner till Halvars så mötte vi Tommy! Och han stanna till! KORS I TAKET! Så jag bad om att få ha tjejerna nästa helg när jag egentligen ska ha dem...eftersom han ska ha dem i 3 veckor liksom....och han gick med på det! Imorgon ska vi ju till familjerätten så idag måste jag skriva ner saker jag vill ta upp!!! Så jag inte glömmer det!
Väl framme på Halvars så dela Malou och jag på en liten mjukglass och Meja och Miranda tog varsinna;) Sen upp till Såpkullen för att besöka en lekpark som Meja vart på tidigare under dagen med frita. Där var det en sån där "snurr"gunga, ack vad roligt de hade! Sen hem för att kolla på Allsång på skansen...blir lika besviken varje gång, så jag gick emellan tvn och att plocka...sen var det Morden i midsommer!!! Mitt favvo program ju! Men jag var visst helt slut efter dagen...så jag vakna vid 24 tiden i natt av att jag låg och sov i soffan! Så det blev bara raka vägen in i sängen...och somna om direkt...men vakna iaf relativt pigg idag;)

Efter jobbet idag bär det av ner till stan...tjejerna vill ha "foppa" tofflor och jag förstår att det börjar bli lite väl varmt med gympa skor! Sen ska vi stanna till i lekparken som vi var igår kväll, för att sen åka ner till Broman och bli bjudna på mat som Anton ska laga:) Anton är en liten kock han:) Hoppas jag får nån av mina tjejer till det med så slipper jag laga mat!

En liten filmsnutt från gårdagen i lekparken;)

Ha en bra dag och njut av solen Kram

Inga kommentarer: