fredag 15 augusti 2008

Ute på hal is..........

HJÄLP MIG!!!!!!!!!! Jag drunknar!!!!!!!!!! Har panik utav att vara jag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vet inte vad jag ska ta mig till, hur ska jag verkligen veta vad jag vill?! Som jag känner nu så vill jag inte detta iaf! Men vad vill jag?! Vill bara skrika rakt ut och slå mig själv gul och blå, kan jag inte få ett svar vad som är rätt för mig!! Jag blir GALEN!!!

Igår så hjälpte pappa mig med att byta till reserv däck på bilen så nu kan jag iaf åka bil, den 20 augusti ska jag lämna in bilen och göra en framvagns inställning sen måste någon snäll människa byta däcken åt mig...måste ringa nån firma för gör jag det inte så blir det inte av liksom!!!*arg*
Var och tråk handla på Maxi medans Tommy satt i bilen och vänta! Betala tråk räkningar medans Tommy sov:( Fan vad jag hatar detta liv! Nåt måste göras NU!

Kl ett i natt ringde Fredrik(Mattias kille) och sa att nästa lördag ska jag med dem på fest och sen kolla på Noice i Norrköping! Jag vill så gärna men Tommy och jag vann ju Mama Mia biljetter och det är på söndagen så vet ej om jag ska gå på festen på lördagen liksom...måste ju vara pigg på söndagen. Jag ska se Noice det vet jag men vet ej om det bilr med vänner eller med barnen....benen är på två sidor liksom!
Märker att jag tröst äter....igår kväll innan jag gick och la mig tröck jag i mig 4 ballerina kakor!!!! 1 muffins!!! Mitt gamla betende! Men utan att kräkas eftersom jag inte kan det! Har ju försökt men det kommer liksom inget så det är inget att försöka ens.
Tråk kram

1 kommentar:

sofie sa...

Jag vet ju inte hur ni har det ekonomiskt,men kolla om du verkligen vill flytta hyr en lägenhet i närheten av där du bor eller där du jobbar.Då märker du om du kommer att sakna huset.Men försök att få tag på en med billig hyra.Du behöver för den delen inte göra slut med din karl.Glömde att skriva även om du nu innerst inne vill det här.Testa hyr du lägenhet är det ju bara att säga upp den om du skulle ångra dig.Från Sofie