måndag 18 augusti 2008

måndag

Helgen har äntligen tagit slut så nu är det en vecka med jobb igen och tjejerna börjar skolan idag. Malou och Meja vakna runt halv sex i morse...uppspelta och spralliga, de bara väntar på att klockan ska gå så de kan få åka till skolan. De tycker antagligen att det ska bli kul att träffa alla kompisar igen som de inte har sett på hela sommaren plus deras fröknar. Meja börjar 2 an och Malou 3 an...åren går så fort! Tänk på att jag fortfarnnde är 22 år;) Nu sitter de här och äter sin frukost framför tvn...allt är som "vanligt" igen...nästan iaf!
Inatt sov jag i Mirandas säng och gosa med henne, hon är en sån liten gos tjej...vill kramas och pussas hela tiden och säger "jag älskar dig mamma, älskar du mig". Min lilla bebis!!! Men detta är hennes sista år på dagis sen är det dags för förskoleklass för min bebis också!*hjälp*

Det är ett sånt trist väder ute...regn och grått!!! Just så känner jag mig inombords...jag velar nått så otroligt, vet inte vad jag vill!!! Önskar att nån kan säga åt mig nu hur jag ska göra och hur min framtid blir!!!!Helgen har gått i tystandens tecken, har inte sagt många ord här hemma och jag orkar inte det heller känner inget behov utav det heller iof...Kan nån klok människa komma hit NU och hjälpa mig att ta ett rätt beslut som blir bra för alla!!!!

Kram

Inga kommentarer: