lördag 9 augusti 2008

Så var det lördag

Vad sjutton ska jag hitta på idag då?! Har sån lust att göra nåt roligt...men plånboken säger nej till det. Plus att det är så mkt tråkigt som behövs göras här hemma som att städa, klippa gräs, göra klart poolen. Vi håller på att tömma den för eftesom vi ska byta Mirandas fönster så måste vi kunna ha en stege där så de får bort fönstrerna...sommaren är ju ändo slut eller på väg att ta slut iaf.

Alltså köksan på mitt jobb blir bara värre och värre...vet inte vad jag ska ta mig till, man kan inte göra en sak rätt! Min chef är trött också så på måndag kanske vi ska ha möte för det här kommer inte att hålla! Men det är super skönt att min arbetskamrat och jag iaf känner samma sak och vill sträva åt samma håll.

Nä vad jag känner mig tråkig orkar inte ens skriva mer!
Kram

Inga kommentarer: