torsdag 21 augusti 2008

Så trött..........

Skulle kunna sova hur länge som helst känns det som för jag är så in i norden trött!!! Livsgnistan är väldigt låg ska ni veta, behövs inte mkt för att jag ska känna mig som en rutten svamp!
Gårdagen på jobbet gick bra, vi var till Hageby och shoppa, pyssla till bazaren och satt och beställde ur panduro katalogen som jag sen på kvällen klicka i väg på datorn hemifrån.NICE! Älskar panduro:)

Igår kom Jessica hit vi käka lite och så gick vi ner och hämta min cykel vid dagiset, efter det så fika vi på the och smarriga "tjockis" bullar och dumle muffins...vi prata lite om livets mening så att säga...Hon hade med sig Elias så han och Miranda lekte. Miranda tyckte det var så kul så hon fråga mig när de hade åkt hem om Elias och hon kunde leka idag med...
Idag ska jag ju till psykologen.....så himla SKÖNT!!! Har så mkt att reda ut, rättare sagt hela mitt liv! Men först ska vi spela bingo på jobbet, och pyssla till Bazaren som vi ska ha den 26 november, då är alla som vill hjärtligt välkomna.

Eftermiddagen hemma gick bra...eller vi prata inte så mkt...så inget säger ju så mkt som tystnaden så att säga...
Gulle Irene ringde så jag fick en klick av insperation iaf, hon är så underbar min älskade Irene, vad skulle jag göra utan henne?! Hon är så klok och förståndig samtidigt som hon är en underbar vän! Tänk om jag kunde vara lika vis som henne...

Orakar faktiskt inte skriva så mkt mer....

Kram

Inga kommentarer: