onsdag 6 augusti 2008

bb

Miranda valde att skriva överskriften då blev det bb...så tro inte att det är dags för bebis eller nåt för mig! Skulle det vara så skulle jag nästintill ta livet av mig jag skulle iaf vara tvungen att flytta till psyk avdeling för jag skulle inte klara 1 barn till...Jag har ju redan 3 hulliganer. Varav de två stora är hos farmor och Miranda sitter här brevid mig och babblar hela tiden om nått...Hon är för gullig när hon sitter här och funderar om helt osamanhängande saker, ena stunder är det Amy Diamond nästa pratar hon om att hon ser suddigt!!!! Hon är en liten skit unge ska ni veta!!!Nypps med sina små fingrar. Puss gullig är hon också:) Nog svammlat om det....

Jag blir helt galen på köksan på jobbet....Jag kan helt enkelt inte hålla med henne i hennes värderingar! Det är skit jobbigt känner jag och min arbetskamrat. Så jag hoppas att jag kan få till ett samtal med chefen idag för detta är ohållbart! Jag orkar inte klättra ner för stegen igen när jag nu äntligen är över halvvägs ja jag kan nog säga att jag bara har några trappsteg kvar så är jag på topp! Men såklart så ska det komma in en "förstörare" då! JAG ÄR SÅ FRUSTRERAD!!!!

Igår åkte Malou och Meja iväg till farmor som sagt de ska sova över där deras kusiner Anja och Rebecka är där och de var väl uttråkade och ville att Malou och Meja skulle komma så de hade nån att leka med. Men det är ju skönt för tommy att få ha det lite lungt omkring sig när han inte är frisk.

Kram

Inga kommentarer: