lördag 23 augusti 2008

LYCKA


Måste bara delge er min lycka som jag har nu!!! Kom nyss hem ifrån Norrköping har ju vart där med tjejerna, vi gick på markanaden och tivoli och så klart NOICE!!!! Vi stod längst fram jag, Meja och Miranda. Malou stod några meter bakom med Monica och Sandra...Och vet ni?! Marcus Öhrn kom fram till mig när han sjöng låten vi rymmer bara du och jag....och tröck fram micken rakt framför mig!!! Jag blev helt paff och nervös och fick bara fram "monica"...och sprang bort ett par sekunder för att sen ångra mig och gå fram igen...medans Marcus sa i micken "du missa chansen"!!! Men gud jag tror jag dör!!! Jag som är NOICE fan!!! Blev liksom bara black out! Men gud vilken röst han hade ikväll...sådär riktigt "hes" och härlig!!! Ja ni jag är så LYCKLIG just nu!

Här har ni ett underbart smakprov från min underbara kväll!!! "I natt är hela stan vår".....
God natt med er alla! Jag kommer iaf somna lycklig i natt!!!

Inga kommentarer: