söndag 17 augusti 2008

Regning söndag

Gårdagen spendera jag med Jessica i stan, vi hade det riktigt roligt och trevligt! Shoppa, luncha och handla på Willys. Jag köpte 1 par leggins och 1 skjortklänning båda i svart från Cubus...så roligt!!! Ska ha på mig det på lördag när det är festial dags i Norrköping. Köpte även lite smink och kort och hör och häpna inget till tjejerna!!! Det är länge sen jag inte köpte nåt till dem när jag är på stan!!! Vi luncha på stan och jag tog en feta och kyckling sallad och Jessica åt creps...det var smarrigt! Så himla skönt att bara få vara med en vän och sitta och äta i lugn och ro och få shoppa i lugn och ro också. Köpte även en ny klipp maskin åt tommy så när jag kom hem så klippte jag honom. Handla självklart lite godsaker på Willys till kvällen och kompletera med allt som jag glömt när jag var och stor handla på Maxi häromdagen. Vi kom hem vid halv sex tiden...bara några timmar kvar av lördagen. Jag kolla på Sommarkrysset sen besluta jag mig för att gå och lägga mig för det är inget på tvn och jag är inte intresserad av att se nån tråkig film! Tommy valde att gå och lägga sig samtidigt...jag löste korsord och så ringde telefonen det var Mattias som fråga om lördag....vet ju som sagt inte hur jag ska göra!!! De skulle äta kräftor och så...vi får se vad det blir på lördag. Skulle ju vara kul att dricka lite och umgås med roliga människor men å andra sidan har jag ju lovat tjejerna att vi ska titta på Noice. Kan jag inte klona mig?!

Annars så tänker jag bara på hur jag ska ändra om i huset för att det ska se fräschare ut till försäljning, tror det blir vitt överallt för då är det ju lätt för de nya att göra om som de vill liksom. Ska ev fråga pappa om han kan hjälpa mig att få till badrum och fönster som måste fixas för när tommy gör det så blir det aldrig av! Det bara drar ut på tiden liksom. Jag velar ju fortfarande om hur jag verkligen vill göra men känner att jag inte kommer få nåt svar på det förrän det är försent liksom så det är väl inget att älta.

När jag vakna i morse(gick upp kl 6,30) så sov Tommy på soffan härnere...ja ni vad ska jag säga!!! Han brukar göra så då och då....dessa män!!! Jag klarar mig nog bättre utan dem, slipper man att irretera sig på dem och har bara sig själv att skylla på!

Idag vet jag inte vad som händer har ett så tråkigt liv så jag kommer väl sitta och lösa korsord i väntan på att det ska bli kväll så jag kan gå och lägga mig så det blir måndag och att jag kan åka till jobbet och tjejerna till skolan och dagis. Det är ju skol dags imorgon igen! SKÖNT!!!!

Mejas sista ord till mig igår kväll när jag var inne och krama henne god natt och sa att jag älska henne var "mamma, jag vill inte att pappa och du ska skilja er, ni älskar väl varann också?!" Visste inte vad jag skulle svara...blev liksom ett mummel till svar....HEMSKA JAG!!!

Kram

Inga kommentarer: