lördag 16 augusti 2008

Lördag

Så var det lördag dagarna bara går och jag bara är...det är så livet känns nu.
Ska hänga med Jessica in till stan idag så det blir ju kul att gå på stan och slå ihjäl några timmar iaf plus att jag älskar att gå på stan kan ju hoppas på att jag hittar nåt snyggt till mig själv, men det brukar jag ju inte göra.
Sitter här och färgar håret det blir lite lila i mitt mörkbruna för att få lite lyster nu när hösten börjar närma sig med strom steg. Kan ju alltid försöka att liva upp mig själv på utsidan när jag känner mig som en disktrasa inombords.
Denna vecka har vart så underbar på jobbet, vi har haft det riktigt roligt! "köksan" är sig själv men har tonat ner sig väldigt mkt! Så himla skönt!!

Jag längtar så in i norden tills nästa lördag då NOICE spelar i Norrköping gud vad det ska bli kul i rulans!!! Jag älskar deras låtar så himlans mkt!!! Sen är det ju bara ett stort plus att Marcus öhrn är bland de snyggaste människorna jag någonsin skådat:) Får se hur det blir...party eller icke för jag har ju lovat mina tjejer att de ska få se Noice också eftersom de gillar dem massor också...vi får se!
Kram

Inga kommentarer: