torsdag 14 augusti 2008

STORM!!!

Först vill jag bara tacka för era komentarer igår dagens inlägg....jag vet ju egentligen vad jag vill men hur sjutton ska jag våga?! Ena dagen så är det ok nästa är det skit igen!!! Jag vill ju inget hellre än att må bra, och jag mår ändo mkt bättre än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv!
Förut när jag vakna sa jag till Tommy att "Jag vill verkligen flytta här i från" och till svar fick jag att vi måste göra klart huset först annars kommer vi inte att kunna få ut tillräckligt till lånen och det är ju det jag själv vet också. Men nu har jag iaf sagt till Tommy att jag vill flytta här i från, för jag ORKAR verkligen inte med att ha hus! Det är inget roligt bara en massa jobb hela tiden och ska man bo i hus så måste man vilja "jobba" heltid i huset också och varken jag eller Tommy vill ju det. Tommy orkar ju inte att göra nåt när han kommer hem från jobbet och jag kan inte bygga ett badrum.
Tänkte faktiskt ringa och höra efter om en sån där offert för att se hur mkt de värderar vårat hus till i dagsläget. Vi har ju totalt lån på 880 000 kr och då är min operation inräknad i det och vi måste ju liksom lösa ut alla lån. Sen har vi ju bilen men den kan vi ju sälja privat och få pengar till det lånet.
JAG VILL HÄR I FRÅN NU!!!
Jag tänker inte på nåt annat liksom sen får vi se om det blir med familjen eller om det bara blir jag som flyttar. Känner att jag vill ha ett liv också! Jag behöver luft! Jag är verkligen ingen bullmamma som gillar att stå i köket jag vill träffa människor!!!
Kram

1 kommentar:

marlu sa...

märker verkligen att du har tagit tag i det nu... å ja stöttar dig/ er va ni än gör... de visste du väll va?? Nu ska i duschen sen ut å partaja... ;) pussas