torsdag 7 augusti 2008

ÖS REGN!!!!

Nä vad det regnar!!! Blir ju så deppig när det är sånt här väder! Har lust att slänga mig under ett täcke och bara försvinna! Att jag ska vara så väderkänslig, blir tokig på det. Allt blir så mkt värre när det är sånt här fult väder jag blir tom fulare och allt blir så tråkigt! Har verkligen ingen lust med att jobba heller eller det har jag väl aldrig men det är ändo skönt att ha nåt att göra om dagarna men känner att jag skulle vilja vara miljonär och åka till London eller så över dagen för att shoppa;) Det skulle vara livet!

Idag ska jag träffa min psykolog igen, jag har ju haft semester från henne oxå. Vet faktiskt inte vad jag ska prata om idag känns liksom som allt är ok. Men jag vet ju att hon kan lätt "gräva" fram känslor som finns inom mig som jag förtränger. Antar att jag gör så för att klara av vardagslivet. Så idag tar jag bilen in till jobbet det är ju dock skönt eftersom det regnar så enormt mkt att jag skulle bli så blöt av att gå de 2oo meterna från bussen till jobbet.

Imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag är miljonär!!! Tänk om det kunde bli så!

Kram

Inga kommentarer: