söndag 24 augusti 2008

På väg emot stor stan

Tjejerna och jag på Mc donalds..




Oh herregud så trött jag var kl 7 när väckarklockan ringde!!! Känner mig bakfull så in i norden i dag!!! Det tar på krafterna att vara uppe länge! Plus att min syster ringde i natt när hon var på väg hem, hon hade råkat ut för otäckheter! Stackarn!!!!Men hon tog RÄTT beslut iaf!!!!Det råder ingen tvekan!



Lever ännu på min lycka igår!!! FAN så UNDERBART!!!! Plus att det var så skönt att bara vara med tjejerna ist för att ha en "gnällig" Tommy med sig, han var ju och titta på bio med Christian de hade sett Arn men var visst besvikna. Själv skulle jag inte ens vilja se den!


Idag ska ju Tommy och jag iväg till Stockholm och titta på musikalen Mama Mia, det råder delade tankar i mitt huvud om det. Jag vill och samtidigt inte. Men det är ju iaf gratis eftersom vi har vunnit resan. Jag är så jävla trött idag och det är därför jag inte vill....


Annars är det skönt att stämmningen här hemma är mindre tryckt efter vårat samtal i fredagskväll. Men det känns så underbart att tagit beslutet att vi ska sälja huset! Nu måste vi bara berätta för tjejerna så det får god tid på sig att vänja sig vid vårat beslut. Hade tänkt att ta det idag men det blir så tokigt eftersom de ska sova hos farmor i natt. Så vi får ta det imorgon efter jobbet. Hoppas att det kommer gå bra vet ju att de kommer bli ledsna men det är därför jag vill förbereda de så här långt innan.




Kram

Inga kommentarer: