fredag 8 augusti 2008

Jag ser dig...


Jag ser och hör allt...nästan iaf;) Önskar ibland att jag kunde få vara osynlig för att se och höra vad andra säger om mig när jag inte är närvarande för att se och höra vad de tycker och tänker om mig på riktigt! Inte en massa onödiga valsar för att sen vända ryggen så fort jag är borta...vad spännande det skulle vara.

Gårdagens samtal hos pyskologen gick bra, hon lyssna på mig utan att jag behövde gå in på jobbiga känslor eftersom jag mår så bra nu. Iaf på det yttersta lagret utav mig själv. Vi prata mest om att jag har gjort en sån resa och att jag äntligen börjar acceptera mig själv, det är ju en känsla som jag aldrig tidigare känt och det är så häftigt att faktiskt kunna känna sig helt ok en dag utan att "ljuga".

Skönt att det är fredag idag...2 dagar ledighet men vad som händer i helgen är just inget särskillt Meja ska på kalas på lördag och Tommy och jag har 6 årig bröllopsdag på söndag, men vi brukar ju inte fira det så det gör vi väl inte i år heller. Vad är det att fira?! Inget egentligen det är ju som med födelsedagar man vet ju att man bara har ytterligare 1 år mindre kvar på denna jord. Får se som sagt vad som händer och sker....

Imorse när jag gick ut för att hämta tidningen så såg jag en ÄCKLIG mördarsnigel på pool kanten! Avskyr dessa varelser förstår inte varför de ska finnas! Det kryllar av dem nu när det har regnat så mkt...1 äcklig sak var just utanför min "rökar" trapp...Titta och njut själv;)
Kram

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Du är ju oxå jätteduktig gumman :) Du har ju motionerat massor innan mig så jag har lite grann att komma ikapp ;) Fasen vad jag saknar dig.. :S