måndag 4 augusti 2008

Hej då!

Igår så träffa Tommy och jag Lotta och Tony vid smultronstället i Sörping,gott gott i gott gott;) Lotta orka typ äta 2 skedar av sin glass för 105 kr!!!! De dyraste smaker någonsin tror jag! Själv fick jag i mig halva min glass men jag blev dålig efter ca 30 min trodde min mage skulle vända sig ut och in! Plus att när vi hade ätit middag på kvällen blev det en rejäl "smäll" kände för att ta livet av mig på grund av smärtorna!!! Men iaf så sa vi Hejdå till Lotta och Tony för de åker hem idag...och jag börjar jobba idag:( Vill INTE!!! Vill vara ledig i 1 månad till så jag kan få bli utvilad! Men men sånt är ju livet som sagt...måste ju dock ha in pengar igen eftersom vi har roat oss rejält dessa veckor...men roligt har jag haft iaf!
Lotta och Tonys glassar

Min och Tommys glass

Idag är Tommy hemma för han hostar så mkt, jag sa åt han att ringa till Vårdcentralen sen när de öppnar för att se om han kan få starkare medicin. Men ni vet ju hur män blir när de är sjuka....detta gäller även Tommy;)
Hejdå Lotta och Tony och Hejdå semester:(

Nu ska jag surfa vidare här i cyber världen.
Kram

Inga kommentarer: