tisdag 31 mars 2009

Vilken cirkus!!!!!!!!!!!

Blir ju för i sjutton åksjuk på bara att vara jag....men jag börjar från början....Igår när jag kom till jobbet såg Vappu direkt att det inte var som det skulle med mig och det stämde ju helt och hållet...jag kände mig fakiskt väldigt yr och vimsig och okoncentrerad...har ju kännt mig konstig hela helgen egentligen...dagen gick...och jag kände mig tröttare och tröttare...Vappu sa åt mig att jag fick låna hennes bil och åka och handla lite grejer till köket....så då gjorde jag det, passa även på att åka förbi hos Älsklingen på hans jobb för att hämta en puss;) Han såg också att det var nåt konstigt med mig...och som sagt jag kände mig ju väldigt yr och vimsig inne på City gross så märkte jag det ännu mera då jag inte kunde koncentrera mig på vad jag skulle ha...Älskling ringde när jag var där inne och fråga om jag kunde komma förbi igen på väg tillbaka till jobbet med en cigg för han och hans arbetskamrat var så röksugna;) Och självklart kunde jag det...Fråga Älskling vad det var jag skulle handla hem...men det han sa hade jag redan fixat...tillslut blev det typ frukostgrejer och lite annat onödigt och så Vappus grejer såklart...kände hur jag börja få huvudvärk...sån där vidrig huvudvärk liksom så jag trodde det var migrän som var på gång...åkte tillbaka till jobbet men stanna såklart till vid Älsklings jobb igen för att lämna ciggisarna och pengar till Öland. Väl framme på jobbet var det i stort sätt bara för mig att fika en snabbis och sen åka hemåt. Hämta Miranda på dagis först och Malousan kom till mitt jobb såklart...Äntligen hemma igen kände jag hur jag hade lust att bara sova kunde knappt ha ögonen uppe...men inget mera liksom...och jag avskyr att ringa sjukvården liksom! Så eftermiddagen gick och det blev kväll...
Orka inte laga nån mat egentligen men slängde ihop stuvade makisar och bacon till tjejerna...blä så äckligt!
Prata med Älskling, Mattias, mamma och banken...fick avslag även fast pappa stod med som lånetagare...pga det jävla huset! Sa till bankkärringen att jag får inte ens gå in i huset....och hon svara "ja, jag vet ju hur eran relation är och så, men nu är det så att du har huset och ska betala på det egentligen"....gud Tommy har berättat våran historia för bankkärringen också!!! Hon är väl kär i honom eller nåt jag vet inte och hon får så gärna ta honom! Men mamma skulle ta ett medlemslån åt mig ist så det kommer ordna sig med det. Funderar på att byta bank! Vill inte ha med denna satkärring att göra för hon är så otrevlig!
Senare på kvällen prata jag med Steffe på facebook...han skulle till Älskling och betala sin del av Öland...skicka då med han en puss som han skulle ge till Broman, men tyvärr hade han somnat och försovit sig så han hann inte att komma förbi hos Broman...men det blev ju bara ännu bättre;) För Älskling ringde vid 20,30 tiden och sa att han var i Vilbergen då han och barnen hade vart på sjukhuset och hälsat på hans ex...så han kom förbi och hämta sin puss ist;) Så det blev ju en härlig överrasking liksom:) Dock fick han se mig i mina snyggaste kläder...raggar braxor och hip hopmunkjacka;) Men nån gång ska han ju ändo få se mig så snygg;) Men skit i samma...jag kan ju inte vara snygg alltid;) Men han får mig ju att glittra inombords iaf:)

Gick och la mig vid 22 tiden och då kände jag hur det börja snurra och att mina underben var typ blåa och knäna var iskalla så jag tog mod till mig och ringde sjukvårdsupplysningen...hon tyckte det lät som om jag hade brist på kalium och nåt annat...så hon tyckte jag skulle gå till Vårdcentralen idag och ta prover...så det är det ju bara att göra för jag är konstig idag med liksom känner att allt liksom går i slowmotion...Ringde upp Älskling när jag pratat med Sjukvårdsupplysningen och prata med honom en stund...sen somna jag gott;)

Igår på jobbet ringde även polisen...ang köksdörren! Och jag tycker det är så otroligt!!! Nu har Anders sagt att jag har anmält honom bara för att jag är arg för att han gjorde slut! Men herregud vad var jag fick fram till polisen...jag har 3 barn och är gift men håller på att skilja mig...det stadiet har jag kommit över för flera år sen! Och polisen förstod, och sa "Ja, jag tror det är ett försvar från honom"...alltså jag orkar inte med sånt här fjanteri!!! Berätta även att jag var/är rädd för Anders och Rosie eftersom man aldrig vet vad de får för sig och att jag har bytt telefon nummer pga av detta. Sen fick jag berätta lite mera vad som hade hänt under kvällen och vilka som var hos mig...men han sa att han skulle skicka det vidare till åklagaren nu iaf...så jag vet inte vad som händer. Det jag känner är att Anders kan inte vara riktigt klok eftersom han verkar tro att han är nåt särskilt...att vi är 15 år än...men de åren lämna jag för länge sen eftersom jag har levt ett fridfullt liv i Ringarum...ja ni herregud!!! Blir så trött, skulle väl försjutton aldrig ens orka anmäla till polisen bara för att jag skulle vara arg för att han gjorde slut...och han gjorde inte slut...jag kom på han med att ljuga! Och ville inte ha honom här! Men men...en tragisk och fjantig historia liksom...vet bara att man ska göra och följa lagen. Är ju glad att jag inte fortsatte med Anders eftersom han verkar vara riktigt otäck....skulle dock vilja ha mina pengar som han är skyldig mig förutom dörren...men jag orkar inte ens tjaffsa om dem! Vill liksom inte ha nåt med dem att göra.

Idag på jobbet så är jag ensam, Marie slutar ju imorgon! Vappu är ju där såklart men jag är själv på min sida så att säga...det känns bra. Ska ha seniorshoppen på besök nu på fm och i em är det urk bingo!! Men otroligt skönt att det är tisdag!!! JIPPIE!!! Efter jobbet händer typ inget för jag tror inte jag orkar nåt för jag känner mig för trött...

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: