torsdag 12 mars 2009

Känner mig konstig...

Varför jag känner mig konstig vet jag faktiskt inte, känner mig helt enkelt ledsen och nedstämd...vet inte om verkligheten hinner i fatt mig på nåt konstigt sätt kanske, kände bara när jag vakna att jag är nedstämd idag och det är inget roligt...idag är helt enkelt ingen bra dag, känner mig otroligt ful och som en dålig människa vill egentligen bara sitta och tjuta nu, men vet inte vad jag ska tjuta för!!! För egentligen är mitt liv hur bra som helst liksom! Jag är ju kär, ja jag har vågat erkänna det;), bor i stan igen, har jobb, 3 underbara tjejer, härliga vänner...ja allt är ju bra men nåt är det som stör i mitt huvud...men vad?!

Igår så hörde den nya mäklaren av sig och vi bestämde att han ska komma förbi mitt jobb idag så jag kan skriva på kontrakt om att han får uppdraget att sälja vårt hus...så nu är det bara att hoppas! Han tyckte också att vi egentligen skulle göra iordning badrummet men att Tommy inte ville det! Men men...jag orkar liksom inte bry mig om det! Vill bara att huset ska försvinna bort från mig NU! Han sa också att det var ett fint hus och hade många plus och tyckte det skulle gå att sälja utan problem men att badrummet skrämmer många liksom. Men i nästa vecka så kommer det ut igen på nytt på www.hemnet.se.
Vet inte riktigt om jag trivs i denna lgh...vet varken ut eller in...fan fan fan!!! Mitt andra namn just nu är velig!!! Har tankar om att köpa en bostadsrätt...men fan vilka priser det är och kommer jag att trivas där?! Vad står detta för?! Varför velar jag helt plötsligt?! Idag ska jag iaf till psykologen har ju inte vart där på 1 månad pga sjukdommar...kanske är det därför jag känner mig så här idag, eftersom jag har haft ett långt uppehåll! Skit i samma ska sluta att älta mina känslor och tankar nu iaf.

Igår efter jobbet så åkte jag ner till stan och träffa Mattias och Fredrik, skulle köpa nåt mera till Milo och så skulle vi ta en fika på stan för att bara umgås...Mattias har inte druckit på flera dagar och det är så härligt tycker jag! Han såg riktigt bra ut, dock lite trött kanske men en helt annan blick än vad han brukar ha iaf! Strosa runt lite i älsklingsbutiken New Yorker...SNÄLLA SNÄLLA JAG VILL VINNA 1 MILJON!!! Gud så härligt det skulle vara att bara köpa allt jag vill ha där inne!!! Är så kär i allt där typ;) Ringde upp älskling och hörde om han och Steffe ville följa med oss och fika eller om de ville prata "hemlisar" i fred, men de kom sen. Och vet ni nu 1 år senare finns Chai latte här i Norrköping!!! Är inte det helt otroligt! Plus att de hade laktosfri mjölk så jag kunde ta en sån igår så det var riktig fest för mig!!!! Tänk vad lite som ibland kan glädja mig;) Plus att jag var med alla mina älsklingsmän på en och samma gång;) Åkte hem vid 19 tiden och Malou kom hem straxt efter mig då hon inte ville följa med ner till stan utan vara hemma och leka med Patricia. När vi gick till bussen plinga det till i mobilen och trodde det var älskling...men INTE det var nåt nummer som jag inte hade....stod först "Hej! Hur är det? Kram"....ja ni...hade ju liksom inte en aning om vem det kunde vara.....svara iaf med ett sms "Bra, men vem är det?" Tog väl då 1 sekund och nästa sms kom "Kim, från Motala..." Alltså denna Kim känner inte jag, men han är kompis med Fredrik från Motala och jag prata med honom typ i december/januari 1 gång!!! Alltså ingen människa jag känner eller vet typ vem det är! Han börja iaf att skicka otrevliga sms om att jag var porrig och het och ja jag vet inte vad!!! Tyckte det var sjukt och vidrigt, så jag skrev att jag varken var porrig eller het!!! Men iaf riktigt otrevliga sms...och jag kände mig mer och mer irreterad! Försökte förklara att jag ABSOLUT INTE är intresserad plus att jag träffar en man! Men han verka inte fatta riktigt. Och så mitt i allt så kom ett sms från älskling och då ringde jag upp han och kände att jag var tuvngen att berätta om denna otrevliga kille! För jag kände mig så kränkt utav denna äckliga idiot rent ut sagt!!! Men men...sluta att älta detta nu. Skicka några msn medelande till Fredrik(motala) om att hans kompis är en vidrig människa!

Prata med Niklas på kvällen och han berätta att han vart på efterfesten i lördags, men att det inte hade vart nåt särskillt. Och att han var trött än efter en hård helg plus att han hade vart ute på tisdagen också...;) Ja du lilla Niklas...ibland är livet hårt;)
Prata även med Catrine, det var så länge sen vi hördes av...men dagarna går ju så fort att jag knappt hinner med nåt känner jag men igår så hördes vi iaf av och det var trevligt att prata med henne:)
Sen ringde älskling när han var på väg hem från sin kortkväll med killarna;) Ja ni...SÖTA OCH UNDERBARA BROMAN! Kan inte säga mera!!! Men jag våga iaf erkänna för honom att jag faktiskt är kär i han och att jag samtidigt är livrädd för det men berätta lite om varför jag känner som jag gör när det gäller kärlek...så han förstod lite bättre nu sa han...men vet inte, det är svårt att förklara eftersom jag knappt vet själv, mer än att jag är så rädd för att bli så där vidrigt sårad igen som jag blev utav Anders!!! Orkar ju liksom inte med det en gång till! Självklart fattar jag att man inte kan lova vad man ska känna om 1 år eller 1 vecka så...MEN...jag blev ju så otroligt blåst och förnedrad av Anders att det inte går över på ett par månader att man återigen ska få tillbaka tilliten till människor. Men jag vet egentligen att älskling inte har ett uns av liknelse! Men men nu ska jag sluta älta igen!!!!

Idag efter psykologen ska jag träffa Monika och ta en fika...så kul i rulans!!! Det är ju så länge sen vi träffades nån längre stund så vi har ju massor av skvaller att berätta;) Sen ska jag till älskling och Mattias och Fredrik ska med dit också...trevligt;)

Nää ni ska väl ta tag i mitt liv och göra det sista på min touch inför dagen börjar ju redan kl 8 idag...men slutar ju 14,30!!!YIPPIE! Ja just det, har ju en super nice grej att berätta och det är att vi ska byta bingo dag!!!! Så from den 24 mars kommer bingo ligga på tisdagar!!! Vilket innebär att vi kommer sluta vid 15 tiden på fredagar och att jag slipper bingon på fredagar! Så nu kommer fredagar bli helt ok att jobba!!!!

Kram

Inga kommentarer: