söndag 29 mars 2009

Så var helgen förbi igen.......

Tänk att helgerna alltid bara springer iväg...man hinner ju knappt andas förrän det är dags för jobb igen! Usch! Jag behöver semester och det NU! är så trött på att aldrig hinna göra nåt, egentligen är nog nåt att inte behöva göra något liksom...tycker att dagarna man är ledig bara rinner iväg liksom...men men snart är det ju iaf sommar;)

Igår var ju som sagt Malou och Meja på stan med min mamma, de köpte kläder och skor och lite leksaker, Malou köpte såklart ett dataspel;) Som alltid...denna dator brutta alltså!
Jag och Miranda och Tilda åkte med Broman för att titta på fotbollscup i Himmestalunds hallen, det var Moa som spela som sagt. Och hennes lag kom 2:a i tuneringen...kul för dem:) Miranda och Tilda tröttna efter ett tag så då tog vi bussen in till stan eftersom delar av mitt smink hade tagit slut och jag var tvungen att införskaffa nytt...köpte även med oss mat hem, det blev kebab från Istanbul kebab. Denna helg har jag fått så ont i magen så fort jag har ätit....vad står det för?! Är det kanske nån slags inre stress som hägrar?! Jag vet varken ut eller in i vissa saker!!!
bara mina egna känslor som spelar ett spratt?! Tänker iaf inte delge mera här och nu utan det får vänta tills jag fått svar på det isf om jag någonsin får svar på det dvs...
Igår kväll iaf så hoppa jag i badet igen, har typ blivit beroende utav att få bada...det är så skönt att bara tina upp liksom och skrubba sig;) Sen gick jag och la mig i sängen vid halv åtta tiden och lyssna på musik...och tänkte på mkt olika saker...saker som är knutar i mitt liv så att säga...funderar så mkt...men det är ju liksom en del utav mig att fundera och analysera. Syster yster ringde och berätta om att tjejerna hemma hos henne hade slocknat på mindre än 5 minuter! Så skönt för henne! Bestämde även att ta oss en sväng till Harry eller nåt på lördag efter våran "bara vara dag"...nice:) Det är ju ett tag sen syster och jag gick ut tillsamans liksom...men ska bli kul iaf:)
From fredag är jag ju barnledig en hel vecka!!! Det känns så bra och skönt att jag inte kan förklara i ord liksom! Gud vad ska jag göra med all tid då?! Tänkte iaf snylta åt mig nån prov vecka på ett gym och träna för det är nåt som jag saknar nåt enormt!!! Det ska bli skönt att träna då!!! Tänker se till att träffa vänner som jag inte träffat på länge också! Gud så skönt!

Idag så bär det nog av till tipspromenix i skogen...ska snart ringa Mattias och höra om vi ska ta en runda;) Annars så händer nog inte så mkt mera än att hämta Miranda och att Tommy kommer och hämtar Meja vid 16 tiden.

Ha en bra dag.

Kram

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Hmm...jobbigt när man märker att det är något, men när de inte vill säga... Men det är nog inget att oroa sig för! Kram på dig och ha en skön söndag!

Malin sa...

mmm...jag vet att det är bara är jag som överdriver nåt larvigt liksom...men inget jag egentligen oroar mig över så att säga...Kram