tisdag 17 mars 2009

Regnig tisdag men solen lyser inombords:)

Gud så underbar min kärlek är!!!! Mina känslor för honom blir bara starkare och starkare för varje gång vi ses...snart vet jag inte vart jag ska ta vägen med alla mina känslor för denna underbara man! Hoppas verkligen att alla ni som är singlar där ute i världen får möta en sån man som jag har gjort!!! Att bara tänka på honom gör mig så himla varm inombords, och tänk att det jag trodde var problem innan jag träffa honom visar sig bara vara i positiv mening...dvs att jag fakiskt har tre barn och han har två barn! Plus att barnen går bra ihop och mina tjejer tycker om både Broman och hans två barn!!! Vad kan gå fel?!

Igår på jobbet fick jag hjälpa till på hemtjänsten, skönt dels eftersom det var så härligt väder så det var så skönt att få komma ut i solen och att jag faktiskt fick "arbeta" på riktigt liksom. På em var jag med på första personalmötet sen jag börja på Attendo!!! Så det var verkligen på tiden att få ta del av vad som sägs och bestämms...så jag fick reda på att i maj ska vi ha 2 utbildningsdagar, då ska vi göra nåt roligt och samtidigt ha sammarbetsövningar!!! KUL!!!! Så vi får se vad det blir för nåt! Så det ska jag berätta för Vappu och Marie idag på jobbet. Igår så fick vi även ett halvt ja om att Marie kommer börja jobba natt from 1 april...och det innebär att jag kommer vara ensam på träffpunkten men Vappu är ju kvar i köket så helt själv blir jag inte och det känns också väldigt bra, eftersom det är överflödigt att vara två personal på jobbet och nu när sommaren stundar går verksamheten ner igen...så det känns väldigt bra fakiskt;)

Efter jobbet så blev det racer fart med matlagning och andra vardagsbestyr skulle ju egentligen ha gått ner till stan men kände att jag inte hade lust för det när jag jobba över...så det får bli idag ist. Plus att Tommy var här nu på morgonen och lämna Mejas cykel så vi ska gå och lämna in den idag så de kan laga den...och hör och häpna!!! Jag höll på att ramla baklänges!!! Men TOMMY sa att jag skulle höra av mig när jag visste hur mkt det skulle kosta för då ska han betala det!!! Eftersom min ekonomi inte ser ut som hans!!!! Fatta han är mänsklig!!! Så jag var bara tvungen att skicka ett sms till honom och berätta hur mkt det värmde att han erbjöd sig detta!!! Kände mig riktigt glad alltså, kan inte beskriva eftersom han bara har bråkat emot mig hela tiden men han kanske börjar inse att det inte är bara mig han förstör för utan att tjejerna även blir drabbade...

Igår kväll kom även älskling och hans son Anton hit...han såg direkt att jag tyckte livet inte var det allra roligaste just nu...ja ni han är så underbar att jag snart måste gå ut i skogen och skrika mitt vårskrik;) Vi satt och prata och fika i köket ett tag sen kolla vi på familjen annorlunda...ja ni...jag känner mig som familjen super annorlunda!!! Allt liksom bara snurrar och jag är så otroligt glad att BROMAN finns i mitt liv!!!!

Som sagt idag efter jobbet bär det av ner till stan för att lämna Mejas cykel, fixa en skruv till min sadel, banken, bibban...ja sen är det nog dags att bege sig hem till Vilbergen igen...

Puss och kram och ni JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT KÄR!!!!!


Inga kommentarer: