måndag 30 mars 2009

Ja det är sant

Att idag är det måndag...och sommar tid...visst är det härligt att vi går mot ljusare tider, jag vet ju att jag alltid mår så mkt bättre då...har ju haft en väldigt tung och seg höst/vinter med många motgångar...men jag har kämpat och kämpat...jag har försökt att överleva och visst har jag gjort det men det är inte mkt mer än så heller!
Idag tänkte jag fixa med min skatt...ska skicka in den så jag får pengarna till midsommar och då tänkte jag göra nåt roligt men även försöka spara till sommaren, eftersom vi ska till Öland och då vill jag ha några extra kronor så att säga.
Gud vad jag längtar tills fredag då åker tjejerna till Tommy och sen är jag barnledig en hel vecka!!! Kan inte beskriva i ord hur mkt jag känner att jag behöver få vara barnledig!!! Känns nästan som om jag även ska ta en semester dag och bara vara...kanske åka till mormor och hälsa på...och bara vara helt enkelt...vi får se vad som händer och sker.

Igår blev det ingen tipspromenad...ist åkte jag och Meja ner till Mattias och så gick vi på arbetsmuseum...och sen till Olearys och käka...då kom även Fredrik dit och vi prata lite och gav varann en hejdå kram eftersom det kommer dröja tills vi ses igen. Men jag hejjar på Fredrik vill så gärna att han ska må bra och det gör han inte nu så jag tycker han gör helt rätt även att jag tycker det känns jävligt tråkigt och ledsamt men som sagt jag vet ju att han kommer tillbaka sen till sommaren och jag kan ju fakistkt åka och hälsa på honom.
Meja och jag cykla hem vid 15 tiden eftersom Tommy skulle komma och hämta Meja vid 16...somna sen i soffan...och vakna av att Miranda kom hem och att Meja skulle åka iväg.

Svalde min pärla igår då den ramla dän när jag åt...så jag bytte piercing till min stjärnpärla ist...får se hur länge den håller;)

Prata med älskling på kvällen...och han märkte att jag inte var på humör...och det stämmer ju väldigt bra...men jag kan ju inte alltid vara på topp så att säga. Han läser av mig nåt så otroligt...skönt att känna att jag inte behöver försköna mig på nåt vis men det känns ändo jobbigt att jag inte kan sära på känslorna utan att alla blir liksom mixade till en röra. Känner att jag så gärna skulle vilja gosa och mysa med honom...men det dröjer ett tag innan vi kan ses, han ska ju flytta på onsdag så han har mkt att stå i så att säga...men men sånt är livet ibland. Är ju van vid att inte få det som jag önskar utan att man ständigt ska kämpa.

Idag efter jobbet ska jag åka och handla...tänkte ta mig en cykel tur till Ica Maxi...är så trött på att ständigt behöva handla...kan man inte sluta att äta;) Men tjejerna behöver ju ha frukost hemma iaf.

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: