lördag 28 mars 2009

Snö!!!!!

Usch jag avskyr snö!!! Och igår snöade det ju klippt hela dagen!!! Jag vill ha vår/sommar nu...orkar inte med detta vidriga väder mera liksom...är så trött på alla vinter kläder...men men det ska väl snart ändo vara slut på snön för denna säsong!



Igår på jobbet så gjorde vi inte så mkt på fm åkte jag och handla lite grejer till att kunna måla flera krukor och så...Passa även på att handla lite grejer hem till mig eftersom jag hade Vappus bil och slapp släpa allt på cykeln...ibland är jag riktigt klok men som sagt inget jag skryter med;)

På em hade vi ju frågesport och det var så skönt att slippa bingo att både Vappu och jag var så uppspelta det var så skönt att ha en lugn avslutning på veckan ist för stress bingo liksom!



Efter jobbet så hämta jag Miranda på dagis och då fråga dagis fröken igen om sommaren...jag sa att jag försökt prata med Tommy på morgonen men får liksom inga svar....så hon ska ringa upp Tommy och prata med honom. Jag är så jävla trött på denna sk karl så ni kan inte ana! Men men...

När vi väl var hemma så börja vi städa och laga till lite tråk mat, blä vad tråkigt det är...det fick bli spaggisar och köttfrässås...tjejerna gillar ju det iaf och jag får ju ner det med...efter maten upptäckte jag att mina ciggisar typ var slut så jag tog mig en promenix ner till centrumet för att köpa cigg...och går och tänker på Broman...och när jag är nere vid Ica så ringer han...och vet ni vad?! Han står där framför mig!!! Undra så klart vad han gjorde där...och då säger gullgubben att de skulle komma upp med blommor till mig;) Han är väl för underbar för att vara sann!!! Så jag fick återigen champangefärgade rosor...bara sådär en vanlig fredag när jag går i mjukis brallor och blött och platt hår! Men han var ju sådär nyrakad och härlig så jag bara kände att jag ville mer ju....;) Åkte med dem upp till mig och de åkte vidare för att hämta mat och så...Gud alltså jag är så fruktansvärt kär i denna man att ni kan inte förstå!!!! Han får mig att må så gudomligt bra helt enkelt!*PUSS PÅ DIG ÄLSKLING*

När jag kom hem igen hoppa jag in i duschen och hade lite mini spa här hemma för att göra mig "fin"...så skönt att peela sig och smörja in sig man känner sig så mkt renar e då liksom...


Hade tänkt att kolla på Lets dance men jag prata i telefon ist...Fredrik ringde...och berätta att han ska flytta på måndag...och jag vet att det kommer bli bra för honom men fan vad jag känner att jag kommer sakna honom...vi har ju haft så otroligt roligt ihop han och jag...vi kan ju både skratta och gråta tillsamans och så lättar vi våra hjärtan för varann med livets alla bekymmer och så...Men jag vet att detta är det rätta beslutet för honom. Men jag kan ändo inte rå för att jag blir egoistisk och känner att jag kommer sakna honom så mkt under tiden han är borta, men återigen detta är det rätta beslutet för honom. Och det är ju inte så att han är död liksom men han kommer ju vara borta ett bra tag liksom. Så igår kväll låg jag och tjöt och kände tomrum...prata med Broman...och han är ju för härlig också liksom som orkar höra på mitt tjutande liksom...så efter jag pratat med Broman ringde jag upp Fredrik igen och berätta att jag kommer att sakna honom...så då satt vi där och tjöt i kapp ist via telefonen...ja visst är vi för roliga va?! Men jag kände att jag ville berätta för honom att jag faktiskt kommer sakna honom men att det är rätt beslut han gör


En bild på mig och underbara Fredrik från nyårsafton 2008/2009...

Prata med Sandra igår också så vi bestämde oss för att beställa platser till tjejvättern i april eftersom hon också hade det kämpigt med pengar denna månad men hon ville iaf också åka och det är ju det som är det viktiga!

Idag ska ju Malou och Meja gå på stan med mamma och jag och Miranda ska åka med och titta på när Moa spelar fotbollscup. Men först ska jag tvätta och göra oss redo för dagen liksom.

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: