onsdag 11 mars 2009

Japp det är onsdag...

Så var det onsdag och vet ni vad jag vakna med älskling brevid mig:) Dagen kan ju helt enkelt inte börja bättre! Oh herregud det är bara för mig att faktiskt erkänna att jag är kär....och det är så underbart! Kan inte ens förstå varför denna underbara man så plötsligt kom in i mitt liv, nåt bra måste jag dock ha gjort eftersom nån slags högre makt ställde honom framför mig när jag som minst hade det i mina tankar!!! Men ack så glad jag är! Tänk liksom att jag har haft en sån här tur...I alla fall ska väl ta och berätta om gårdagen...


På jobbet är det som vanligt...DÖTT!!! Magsjukan hägrar fortfarande på våningarna. Så Marie och jag tog med oss Tyra och åkte ner till stan med henne för att handla lite grejer till våran kommande påskfest den 1 april. Passa på att ta en fika på fiket vid åhlens, jag tog chai the och en fralla....smarrigt!!! Vart då påminnd om hur gott chai the är så jag valde att köpa hem 1 hg, så nu har jag riktigt gott lyx the här hemma som jag njuter av:)

Älsklingen jobba vid centrum så på vägen hem gick vi förbi honom för att hämta en puss;) Ja ni han är för GO!!! Tyra passa på att ge honom en puss på kinden;)

Ja...så är det ju så här också att jag försöker sluta att röka...men på stan köpte jag ett cigg paket och sa till Marie att jag ska ha det på jobbet så märker inte Broman att jag röker;)...men glömde helt av det när vi gick ner till honom så där kom jag med en cigg i handen...ha ha!!! Men men, jag är ju inte mer än människa, och Broman erkände att han också hade rökt ett par ciggisar under dagen. Men jag lämna faktiskt ciggen på jobbet när jag sluta, tog bara med mig ett par hem. Malou blir verkligen så besviken på mig när jag röker nu eftersom jag har sagt till henne att jag ska sluta röka. Så det är bara att hänga i! Efter jobbet gick Malou och jag via Ica för att handla hem lite grejer. Sen hem för att laga mat...jag gjorde lax och skagenröra sås och pressad potatis och Malou gjorde egna "fiskpinnar" utav torskfile och potatismos och dillsås till...och denna 10 åriga tjej åt upp 400 gr torsk själv och potatismoset med!!!! Jag fattar inte vart hon gör av all mat!!!! Hur hon kan få i sig så mkt överhuvudtaget!!!
Vid 19 tiden kom älskling och vi åt och det smaka helt ok, men blev så mätt att jag inte kunde äta upp allt!!! Sen satt vi där och prata en stund...och Broman märkte nog att jag inte visste vart jag skulle göra av händerna för tillslut sa han "du gå och rök med dig" Men förklara då för honom att jag fakiskt inte hade några ciggisar hemma utan de är kvar på jobbet så vi besluta oss för att ta en promenix ner till Ica för att handla cigg;) Vilken karaktär jag har va?! Men ack så gott det var, tänk egentligen så många cigg man röker varje dag som man egentligen inte är sugen på!!! ONÖDIGT!!! Efter maten blev det lite gos och mys...sen lite glass framför tvn och sen stoppa Malou i sängen och så satte vi oss framför tvn...och jag somna nog direkt för jag vakna av att jag snarka;) Så vi gjorde oss klara för sängen...så mysigt att sova med älskling så jag har lust att ställa mig och hoppa!!!! Jag bara ryser när jag tänker på honom, han är för bra för att vara sann i mina ögon!GULDKLIMP!!!

Tidigare under eftermiddagen ringde Tommy och berätta att mäklaren hade vart där och skulle sätta ner priset ännu mera till 800 000 kr...hoppas det blir sålt nu innan jag går av!!! Vill bara bli av med huset NU! Mäklaren skulle höra av sig till mig för att jag måste komma och skriva på kontrakt och så.

Vet ni en annan sak!!! Polisen hörde av sig igår ang dörren i köket!!!LYCKA!!! Han fråga lite frågor och så och sa att självklart ska Anders betala dörren! Tänk att rättvisan kan visa sig ibland!!! Så glad!!! Hoppas bara att Anders fattar att man kan inte bete sig hur som helst utan att ta konsekvenser!!!!

Idag på em tänkte jag att gå ner i källaren för att se om jag hittar några jeans som jag kan ha för nu börjar mina gråa älsklingsjeans se ut som hip hopp jeans efter ett par timmar!!! Så blir det kanske ett besök ner till stan för att köpa nåt mer till Milo eftersom vi ska på kalas hos honom på fredag.
Ja ha nä hä det är dags för mig att gå ner till tvättsugan och hämta upp tvätten för att sen bege mig ner till en ny och spännande och händelserik dag på jobbet:(

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

hej... härligt att du mår bra! men mindre härligt att läsa hur Tommy beter sig! Vilken sandlådenivå!

Förlåt att jag inte hört av mig, självklart är det ok att din kompis följer med på vätternrundan! Vi måste höras nån dag!

Puss på dig!