torsdag 19 mars 2009

Ful dag:(

Usch idag har jag en ful dag...känner mig bara så himla ful liksom...har inga kläder eller nåt så jag ser ut och känner mig som en riktig raggare idag!!! Håret är som ett troll hår också och sminka mig kunde jag inte...nä idag är jag helt enkelt riktigt ful!!! Usch och fy och blä när man känner så! Har sovit uselt i natt...har drömt, och det är ju länge sen jag drömde så jag kommer ihåg liksom, minns inte vad jag har drömt bara att jag har gjort det liksom och så har jag vaknat flera gånger så det är väl dels därför jag har min ful dag liksom!

Idag ska jag ju till psykologen...det är ju 5 veckor sen jag var hos henne sist...så antar att det också är därför jag har denna ful dag! Vet inte riktigt vad vi ska prata om idag heller...känner att jag inte orkar gå dit längre...men så en dag så dalar jag igen och då står jag där...men när ska man klara sig utan detta stöd?! Det är nästan som att gämföra med en mamma som ska släppa sitt barn och inse att det klarar sig självt...liksom ta steget och våga tro att jag klarar av livet själv utan detta stöd...börjar ju tröttna nåt enormt på att ha denna torsdagstid...vi får väl se vad som sägs idag...får kanske ta upp det med Catarina.

Igår så cykla vi ner till stan efter jobbet och fixa lite grejer och handla på Ica...Tjejerna fika på Lindals medan jag gick in på ica och handla...Väl hemma så börja jag plocka och ordna till inför idag eftersom det är tvättstuge dags efter psykologen...Prata med Älskling i ett par omgångar...och ja vad ska jag säga...han är helt enkelt bara för bra för att vara sann denna man...
Kolla på efterlyst men somna som vanligt framför tvn vakna av att jag fick ett sms av älskling:) Och begav mig då till sängen.

Jag känner att jag är så himla trött på att ständigt ha barnen känner att jag aldrig liksom kan få andas...låter kanske hemskt men det är den bittra sanningen, jag älskar verkligen mina barn över allt annat här på jorden men det är väldigt jobbigt att aldrig få vara i fred liksom. Det är alltid nån som vill nåt eller tjuter...känner att jag bara vill få vara ifred från dem liksom, hoppas ni förstår vad jag menar. Jag bara längtar efter att få åka och träna, sola, ta en cykel tur, ta en fika, vara ensam hemma, höra på musik...ja vad som helst liksom men att få göra det i lugn och ro utan att höra bråk och skrik eller tjat liksom! Om det ändo kunde ordna sig snart med huset så tommy flyttar in till stan så vi kan ha varannan vecka helt och hållet liksom. Känner att jag längtar efter att få vara ensam med älskling också...blir alltid så stressigt när jag är barnledig endast varannan helg liksom....
Nä ni jag ska sluta klaga jag har ju världens bästa liv egentligen men ibland behöver även jag få andas i lugn och ro.

Ha en bra dag
Puss och Kram

Inga kommentarer: