torsdag 26 mars 2009

Torsdag igen....

Ja ni dagarna går...helt plötsligt är det ju Torsdag...vilket innebär att imorgon är det fredag och INGEN bingo!!! Ser ju fram emot att det ska bli fredag nu!!! Gud så skönt att slippa bingo, tror inte ni kan förstå hur mkt jag avskyr det!!! Känns befriande iaf att det inte är någon imorgon...känner mig dock inte tillräckligt utvilad för att ha 3 tjejer i helgen och 2 nästa vecka, om det ändo kunde ordna sig snart med huset och så, tjejerna är också trötta på att vara i Ringarum för de tycker det är jobbigt att åka så tidigt varje morgon och det förstår jag väldigt väl faktiskt...själv är jag som sagt väldigt trött på att alltid ha barn på egen hand...jag älskar mina barn tro inget annat men jag behöver få vara i fred för att orka vara med dem oxå! Tänk om Tommy kunde ha vart smidigare och gått med på att vi skulle ha delat på bilen...då hade det inte vart några problem! Till saken hör att jag faktiskt inte ens tror att Tommy vill vara ensamen varannan vecka för då har han väl inget att göra eftersom han aldrig umgås med nån! Men det är ju inget jag behöver tänka på längre för jag slipper ju att vara med honom 24 timmar per dag!!! 365 dagar om året!

Igår efter jobbet cykla jag och Meja ner till Mattias för att invänta Fredrik för att sen gå ner till Olearys och äta och umgås. Meja och jag tog cesar sallad...gud så gott det var:) Cykla hem igen vid 19 tiden...och jag frös så mkt att jag var tvungen att lägga mig i ett varmt bad!!! Så skönt att känna hur kroppen liksom bara tinar upp! Sen blev det lite telefonprat och rent hus på tvn...fy fan så äckligt en människa kan ha det i sitt hem....men man inser ju att ens egna "stökiga" hem glänser;)
Gick och la mig vid 21 tiden efter att ha pratat med Älsklingen och la mig och läste Amelia...och vakna vid 22 av att mobilen ringde och att lampan var tänd och tidningen låg över mig;) Kommer faktiskt inte ihåg vad jag och Älskling sa...men typ god natt eller nåt kan jag tro...ja jag var så HIMLANS trött igår att jag hade lust att slänga mig ner och tjuta redan på jobbet!!!

Idag är det ju som sagt torsdag...vilket innebär besök till pyskologen...varav att jag känner mig lite nedstämd och ledsen idag...men det ingår ju i torsdagarna för mig numera...men förra veckan så kom vi fram till att jag iaf är på slutfasen utav mina veckobesök hos henne!!! Det är ju underbart, visst behöver jag gå till henne endel gånger men känner samtidigt att jag har mindre och mindre att prata om liksom...men idag ska jag iaf be om min journal som jag har lämnat hos henne...för jag ska låta mina föräldrar läsa den så kanske de får insikt och bli påminda om vad de har sagt om mig, eftersom det fakiskt står dokumenterat på papper!

Älskling ringde upp mig nu på morgonen...och stackarn har blivit sjuk!!! Magsjuk!!! Usch jag lider med honom!!! Stackars!!! Det är ju så vidrigt!!!! Hoppas att han kryar på sig snabbt eftersom han har rätt mkt att stå i just nu med flytt och allt liksom...PUSS PÅ DIG ÄLSKLING

Idag på jobbet ska vi åka och handla till påskfesten nästa onsdag och på em är det allsång som gäller...men jag slutar ju som väl är redan 14,30 idag så jag slipper ju vara med så länge.
Känner att jag fakiskt behöver ha semester....vill bara dra här ifrån och bara vara, dels för att få energi till jobbet och till barnen...funderar starkt på att ta ett par dagar ledigt men måste då höra med mina föräldrar om de kan ha de barn jag har då....

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: