måndag 9 mars 2009

Underbar helg!!!!!!

Vilken underbar och trevlig och rolig och mysig helg jag har haft, tack till alla som har bidragit till en kulirulans helg;) Ska ta och försöka att sammanfatta den....

I fredags iaf så var jag och Miranda först ner på stan och gjorde alla olika uppdrag jag hade bestämt mig för att vi skulle göra...självklart in på Gina...och hitta en svart klänning som jag köpte;) Prata med Broman och berätta att vi vart på Toys r us...och då sa han det han inte skulle ha sagt;) Att han ville ha en bil....ni kan väl gissa vad jag gjorde när Miranda och jag var på stan....jo gick in till Br leksaker och kolla efter nåt passande;) Miranda blev ju överlycklig över att vi gick in i ytterligare en leksaksaffär och när jag berätta för henne att vi skulle köpa en present åt Broman titta hon på mig och börja skratta....Och vet ni jag hitta det mest perfekta!!!! Ett pussel med "Cars" motiv och så var det 2 bilar med och till råga på allt så låter det om man trycker på en knapp!!!! Miranda köpte ett sånt till sig själv med, så nu kan ju Miranda och Broman leka ihop;).....Miranda och jag åkte hem vid 15 tiden för att vänta på att Tommy skulle komma och hämta Miranda och att jag skulle få åka till ÄLSKLING!!!! Inget är som väntans tider.... Miranda ringde till Tommy för att höra när han skulle komma för hon ville så gärna visa honom sitt nya pussel....och när hon sa det till Tommy svara han tydligen att han inte ville se mig så han kunde inte se pusslet! För Miranda sa till mig sen när de lagt på att hon skulle åka ner själv när han kom....och jag sa att jag oxå ska åka då, det var då det kom "Mamma pappa vill inte se dig." GUD alltså jag blir så TRÖTT på Tommy!!!! Har lust att slänga en tegelsten i huvudet på honom så han kan vakna upp ur sitt trotsiga tonårs sätt!!!
Men men....tillslut så kom han och jag åkte till ÄLSKLINGEN*PUSS*.....Gud så underbar denna mysiga och härliga man är jag håller nog på att DÖ snart!!!! Vet inte vart jag ska göra av alla känslor som jag så plötsligt har mött! Och allt tack vare Broman, han är för bra för att vara sann helt enkelt!!!! Känns liksom så natruligt med honom och ändo har vi bara träffats i 1 månad....men känner att det liksom är min själsfrände på nåt sätt. Iaf så åkte vi bort en snabbis till Hageby för att göra några ärenden...sen hem till honom igen...(gud jag sitter och ryser nu bara för att jag tänker på denna underbara man!!!!) Var hemma hos honom ett tag och gosa och lyssna på musik och prata...Och du Min Underbara Broman jag är så förälskad i dig:) för att sen bege oss till nånstans att äta...jag skulle bestämma men jag äter ju typ allt så det spela mig absolut ingen roll...så det blev olerys...smarrigt:) Andy, Elvira och Elmer var där med så jag prata en snabbis med dem. Sen hem till Broman igen och sätta oss i hans underbart sköna soffor, de är så sjukt sköna och ännu gosigare med en underbar man brevid sig;) Båda två somna nog gott där i soffan men vad gör det, det är bara så skönt att känna hans närvaro!

Lördagen gick i stressens tecken....vakna vid 9....Broman skulle ju till Mantorp och jag till Melodifestivalen...Jag körde Broman och några arbetskamrater till tåget, för att sen åka hem och lämna mina grejejr för att sen hämta Mattias och Fredrik så de kunde låna min bil till Lkpg och så körde de mig till Himmestalund för att möta upp Berndta. Kl 11,30 kom Berndta och insläppet var kl 13!!!! Hade lust att börja tjuta! För det var inte vidare varmt ute och jag kände typ hur mina ben börja domna bort mer och mer...men kom då på den smarta iden att gå ner till stadium arena för att kolla om man kunde gå in där, och det gick det. Så vi satte oss där och åt lunch! Så skönt men jag hann inte att tina upp så att säga! Men kl 13 gick vi iaf in och vänta på att showen skulle börja...Alla låtar lät verkligen mkt bättre i verkligheten än vad de har gjort på tvn! Men min älsklings låt är nog ändo den med Lili och sussie.
Niklas jobba ju och heja på honom, mötte Maria och Marre, Nina och barnen, Petra och hennes barn och en gamal barndomsväns mamma...hon var för rolig för hon sa så här "är det du?! från sörping?! din mamma hade lamp affären?!" Jag svara "ja, jag heter Malin" Då säger hon " Du är så vacker". Snacka om att jag kände att jag höll på att DÖ då!!!Fick liksom bara fram ett "tack" !
Vid 16 var det äntligen slut på showen och jag åkte snålskjuss med färdtjänsten till vrinnevisjukhuset och tog mig en rask promenad därifrån hem! Slängde in tvätt i tvättstugan, hoppa in i duschen och börja göra mig redo inför kvällen. Mattias och Fredrik kom och hämta mig vid 19 tiden och då åkte vi hem till dem för att börja partaja lite...sen kom Maria, Marre, Malin, Marie, Chris och nån kompis till honom....och så kom Broman, Danne och Steffe för att hämta mig så gick vi ner till Harrys tillsamans. Hade en diskussion med Danne på vägen ner och jag bara skrattar åt allt;) Det var inte så mkt folk på Harrys men jag var ju där iaf;) Träffa jobbar kompisar och några andra vänner. Köpte som vanligt mina och Fredriks älsklingsshot;) TURKISKPEPPAR...och Fredrik köpte nån slimig drink....Bromans vänner och arbetskamrater sa till mig att jag ska ta hand om Broman för han är en sån bra kille...och ja vad ska jag säga?! Självklart vill jag ta hand om honom för jag tycker ju att han är en helt otroligt mysig, underbar och härlig man!!! Känner att snart kommer det komma nåt ur min mun som jag bara säger om jag fakiskt menar det för det är för mig nåt som man absolut inte bara håller på och missbrukar!

Söndag morgon....känner mig mer död än levande!!!Broman skulle iväg och hjälpa en kompis med hans badrum....och jag åkte hem och bara va....duscha, på med myskläder, film på tv och cola och chips;) På em åkte jag och hämta upp Broman så åkte vi ner till Ringarum och lämna min bil där så nu är den avställd så nu ska jag bara hitta och höra efter om nån kan köpa den i värsta fall får jag liksom ha kvar en del utav låntet men kom faktiskt på att Tommy ska väl egentligen ta halva lånet?! Eftersom han håller på och säger att jag ska betala dittan och dattan i huset! Och betala halva skulden till hans mamma för hans körkort....ska jag betala det får nog han ta och betala mitt med liksom...snälla Malin håller på att försvinna och det känns så SKÖNT! För jag vet att jag är lika mkt värd som alla andra människor som vandrar här på jorden!



Och så ska vi försöka sluta röka!!! Så nu har jag inte rökt sen i lördags natt liksom! Känner hur min nedstämdhet börjar visa sig, känner mig deppig och vill egentligen bara dra ett täcke över huvudet och sova! Men samtidigt som jag är så trött på att vara en rökare....och nu när Broman älskling oxå vill sluta så är det ju ett perfekt tillfälle att kunna sluta tillsamans, undra hur det kommer gå på jobbet idag när Vappu röker!!!Och om jag kommer bli en bitch!!!


Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: