onsdag 18 mars 2009

Måste bita mig i armen för att inse

Alltså jag bara sitter och ler hela tiden...och att solen lös när jag vakna gör ju inte saken sämre så att säga....det är härligt när man känner glädje ända från lilltån och ut i hårtoppen!!! Mitt liv kan inte kännas mkt bättre just nu...bara några "små" saker som måste ordnas så kan jag känna mig lugn hela tiden och inte svänga så mkt...Men ack jag är så lycklig att jag nästan får ont i magen;)

Igår efter jobbet så skynda vi oss ner till stan...för att uträtta ärenden, så nu funkar Mejas cykel och min sadel är i sin ordning så nu är det bara för oss att börja cykla hela tiden så jag får några mil i benen eftersom den 6 juni närmar sig med stormsteg!!! Det är ju då det är dags för Tjej vättern;)
På stan köpte vi även en par nya gympa skor till Miranda och hon valde själv...och vad tror ni det blev för några då?! Jo ett par Spindelmannen gympa skor;) Hon är för gullig denna lilla krabat. Meja införskaffa sig 2 toppar och lite strumpor...själv hitta jag en skjort klänning som jag vill ha och det blir att köpa den idag eftersom Miranda inte orka gå omkring så mkt bland klädaffärer och det var kö i affären så jag springer in en snabbis idag...tänkte jag ska ha den på lördag då vi ska på fest hos "olga" en kompis till älskling. Vi åt på salladsbuffen, tjejerna tog pannkakor och jag kyckling wok inget jag tänker äta en gång till för blä vad äcklig woken var! Sen ringde jag upp älskling och fråga om vi fick komma förbi ett tag...och det gick väl bra, för han sa ja. Så vi cykla ner till honom från cykel affären, umgicks ett tag och Meja och Moa gick ut och cykla...åkte hem vid 19,15 tiden...och inget lyse på cykeln...jo jag har men, detta är nästan pinsamt att berätta...jag fatta inte hur man satte på det!!!! Miranda och Meja var hungriga och jag orka inte fixa nåt när vi kom hem så vi stanna till och köpte äcklig pizza...men tjejerna blev ju glada...fortsatte cykelturen hemåt och när vi kom vi gamla övägen kom en POLIS!!! Skit!! Inga lysen...men han brydde sig inte så det var ju tur det! Skynda oss hem och Miranda kämpa på...men orka inte uppförsbackarna så då blev det att leda cyklarna...men det gick så bra trots att klockan var rätt så mkt för dem! Väl hemma blev det till att värma pizzan och pyjamas dags för tjejerna och sen hopp i sängen:) Ville ju ha nån stund för mig själv...tänkte kolla på dr house men kunde inte koncentrera mig på handlingen då jag bara tänkte på älskling hela tiden...jag kan helt enkelt inte fatta hur en sån här underbar man kan ens vara intresserad utav MIG?! Det är liksom obergripligt! Känner ju bara glädje och lycka i hans sällskap...kan inte riktigt förklara vad det är men nåt som jag inte kan påminna mig om att jag någonsin har känt tidigare...hur kan man liksom tycka och tänka så lika om så mkt?! Känns nästan ibland som om jag skämms för att säga att jag känner/tycker lika när vi pratar om nåt för det är ju typ i allt vi pratar om....men herregud så HÄRLIG och UNDERBART detta är!!!!

Kolla in på skatteverket igår...och from idag ska de börja skicka ut det där brevet om hur mkt man får tillbaka på skatten...längtar!!! Vill ju veta!! Hoppas på det vanliga...;) Får jag det ska jag unna mig en resa till London i maj/juni och besöka Wilma...och Colin, Lisa!!! Och shoppa KLÄDER!!! Och besöka min gamla pub och andra pubar såklart;) Gud vad jag saknar London...varför flytta jag hem igen egentligen?! Jo...jag vet för jag träffa Tommy...och då kändes det ju rätt....men har saknat London hela tiden ju! Jag är ingen landet människa jag är en storstadsmänniska och jag är kär i London, varje gång jag landar i London känns det som om jag kommer hem liskom!!! HOPPAS VERKLIGEN att jag kommer iväg...och det skulle ju vara super trevligt om älskling ville följa med;) Tänk så mysigt att sitta där på en pub och bara njuta av smarrig kall öl och titta på alla människor som är på väg någonstans;)

Idag ska jag hjälpa till i hemtjänsten, trevligt. Efter jobbet ska vi cykla ner till stan och möta Mattias så ska vi gå på en utställning om psykisk hälsa och ohälsa;) Sen cykla ut till Ica Maxi och handla lite...tänk så bra det är att inte ha bil!!! Man rör så mkt mer på sig plus att tjejerna också gör det!!! SUPER!!!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: