onsdag 1 april 2009

Påskfest

Idag ska vi ha påskfest på jobbet så det blir en riktigt låååååååång dag för mig...börjar nu halv nio och slutar kanske runt nio i kväll...men vad gör det när jag fakiskt ska vara barnledig över natten och ska vara hos älskling då!!! UNDERBART! Han flyttar ju idag så hans barn ska vara hos sin mamma!!! Så vi är helt själva:) Har stressat omkring som en yr höna här nu på morgonen för att få klart på allt möjligt plus att jag har tvättstugan men måste ner och hämta det snarast eftersom jag börjar jobba om en halvtimma:(

Älskling ringde nu på morgonen och sa att det var gratis semlor i vilbergens centrum mellan kl 9 till 10 och tyckte att jag och barnen skulle gå dit...haha...jätteroligt;) Gick ju på det men sa att jag faktiskt jobba då så att det inte gick och fatta inte att han lura mig eftersom det är 1 april!!! Ha ha ibland är man väldigt lätt lurad så att säga...

Igår så var det ju första dagen på jobbet utan Marie och det gick bra...hade tråkbingo och det gick bra också. Sen hem och städa, laga mat och slöa!!! Klippte även Miranda och hennes komentar var "men mamma jag ser ju ut som en bebis" och så börja hon att skratta! Men hon blev jätte söt, klippte henne typ som mig, kortare i nacken och längre framme vid luggen.

Ja ni ett kort inlägg idag...men måste stressa vidare nu...Ha en bra dag.

Kram

Inga kommentarer: