söndag 19 april 2009

Vart tar helgen vägen?!

Hinner ju knappt bli mer än fredag och så är helgen slut...iaf de helger jag är barnledig!!! Men det är ju alltid roliga helger då med mkt saker som ska ske och tas igen liksom....Helgen denna vecka har gått i partajens tecken;) Inte så ovanligt när jag är barnledig...men gud så kul det har vart! Kommer leva på denna helg ett tag;)

I fredags efter jobbet tog jag och Fredrik en promenad ner till stan för att inhandla öl till helgen...det blev stressigt för vi banken stängde 15 och kl var 14,30 när jag kom hem...hann bara att ta på mig myskläder och så säger Fredrik att vi måste dra....så det var bara för mig att gå ner till stan som en riktig raggare!!! När vi är utanför där Broman bor så möter vi honom!!! Typiskt när jag ser ut som en raggare!!! Men men...jag stanna och prata med Broman ett tag medans Fredrik sprang ner till banken. Sen hem igen för att bestämma hur kvällen skulle se ut...jag var ju så gris grutte trött att jag hade lust att dra nåt gammalt över mig så jag bestluta mig för att ta en middagslur så att säga;) Vakna av ett ryck efter en timma av att jag fick sms...från nån konstig människa...svara trevande på smset att jag inte visste vem det var!!! Fick konstiga svar tillbaka...tillslut så ringde jag upp nummret för jag visste faktiskt inte vem det var...och så visa det sig att det var Bromans kompis Danne...som hade skickat sms men de var inte till mig utan till en annan Malin....så det var ju skönt att jag inte har gjort nåt som jag verkligen inte kunde påminna mig om att jag hade gjort;)

Börja fixa mig inför kvällen och så...och kvällen till ära så krulla jag håret;) Lite roligt att ändra sig ibland;)

Här ser ni reslutatet så att säga;) Drog sen ner till Olearys och mötte Broman och hans vänner...efter ett tag så drog vi hem till Broman...och upptäckte att mina kontaner var borta!!!! Fan!!! Blir väldigt irreterad eftersom jag vet att jag bara handla på kort!!! Mkt märkligt så att säga!!!! På lördag morgonen så ringde det typ hela tiden....både till mig och Broman kändes som om jag bara hann och slumra till så ringde det igen!!! Vid 12 eller nåt gick vi tillslut upp, då Moa kom och skulle hämta sina fotbollskor. Sen kom Bromans vänner...och jag kände mig ju så härligt vidrigt trött...men vid 13 gick jag hem...slängde mig i soffan och var så SEEEEEEEEEEEG!!! Förbaskade tvättstugan väntade...verkligen lust för det men tvättkorgen var överfull så jag var så illa tvungen liksom! Prata med Camilla och hon hade skrivit upp mig på listan till Seaside...men vi kom aldrig dit pga omständigher så att säga...Kände att jag aldrig vakna till under hela lördagen liksom...men när kl tillslut var 19 tog jag tag i mitt liv och försökte göra iordning mig inför lördagskvällen...och Carina skulle ju komma vid 20!!! Tillslut var jag klar och Carina kom vi satt och hade trevligt efter ett par timmar gick vi nedåt stan...stanna till hos Broman eftersom jag ville besöka en toa;) Sen när vi gick så stanna Fredrik till vid Kristina skolan och pinka...och då kom polisen!!! Herregud...det blev dyrt för Fredrik! 800 kr för att tömma blåsan!!! Stackarn liksom! En utav poliserna var Hanna...en gammal granne sen jag var barn...men ack va dryg hon var! Jag fråga bara om det var hon liksom...Men men...Carina och jag drog ner och dansa på VK för att sen dra upp till Harrys och svinga våra lurviga;) Träffa Mirjas storasyrra...och Carina och jag dansa och hade SÅ kul!!! Men fan vad mkt porr gubbar det är ute alltså!!! Jag undrar om det står "knulla mig" i min panna eller nåt!!! Blir vansinng på att karlar bara tror att man är ute efter en sak!!! Men ack så roligt Carina och jag hade! Det är så kul att Carina och jag har liksom blivit vänner såhär på "äldre" dagar:)

Vid 01,30 tiden drog vi hem...Carina gick hem till Tommy och jag gick hem med Broman;) Så nu på söndags förmiddagen var det dags för Broman att åka upp till Vilbergen för att vara med på en fotbollscup som Moas lag står för...så jag kom hem vid 10 nu och här sitter jag och funderar över helgen och hur lycklig jag faktiskt är över att ha träffat Broman såna män växer INTE på träd det ska ni veta! Ska hoppa in i duschen och åka ner till honom och titta på Moa...sen i eftermiddag kommer Meja, denna vecka är det Meja som är hos mig...skönt att bara ha en ligist;)
Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: