fredag 24 april 2009

1 Juni då....

...kanske mitt liv verkligen börjar!!!!! Mäklaren ringde igår när jag var hos psykologen så jag ringde ju upp honom direkt!!! Och han sa att de var väldigt intresserade och ville besikta huset på måndag och skriva på papprena på torsdag(valborg)!!!! Så hoppas inte att de hittar nåt på besiktingen som gör att de ångrar sig för då känns det nästan som om jag skjuter mig själv!!! Fatta då ska de ta över huset redan den 1 juni!!!!! Fatta att mitt liv kan verkligen börja den 1 juni isf!!! Alltså jag är så fruktansvärt uppspelt och överlycklig att jag knappt kan tänka på nåt annat....förstå att jag har hittat Broman och så blir jag av med huset...alltså det kan inte bli bättre! Det skulle isf vara att vinna ett par miljoner så jag kan köpa mig ett hus i nåt skönt och varmt land att kunna åka till när jag känner för det;)

Igår på jobbet åkte jag och Cecila iväg till Plantagen och köpte jord och fröer som vi ska så med de gamla under nästa vecka...det blev blommor och örter och grönsaker. På em var det allsång sen rally fart ner till psykologen. Sen kom Marie och Chris till min brors jobb för att vi skulle åka och handla på Ica Maxi och det var ju skönt att åka bil och handla så slapp jag att svettas ihjäl när jag cykla hem liksom;) Sen tillbaka till Mikaels jobb för att hämta lite grejer och sen till Broman...så åkte vi upp till barnens mamma för att hämta sopsäckar som Broman skulle kasta åt dem eftersom de flyttar i helgen...ja ni förstår säkert hur snäll Broman är som tom hjälper sitt ex!!! Tänk om Tommy också kunde tänka i de banorna ist för att bara försöka göra livet så jävligt som möjligt liksom!!!! Sen fick jag äntligen tag i Meja så vi åkte hem och hämta henne för att sen åka och äta på Mc donalds...nu till en sak som gör mig väldigt arg och ledsen...det är att Meja hade nån slags uppvisning igår på skolan!!! Som jag inte har hört nåt om! Hon hade fått papper om det för länge sen...men antagligen gett det till Tommy och så har han inte sagt nåt! Förstår ni! Meja blev besviken för att jag inte kunde vara där och jag blev besviken över att inte ha fått veta något plus att Meja hade liksom inga pengar heller med sig så hon kunde inte köpa fika eller så!!! Måste ta upp detta med fröken när vi har utvecklingsamtal med Meja! Att om de skickar hem pappren att de måste se till att det är dubbel uppsättning! Men men...det var igår nu ska jag försöka se framåt...men det är inte lätt.
Iaf så har gosigaste och härligaste Broman sovit här i natt;) Så mysigt att känna hans närvaro!!! Kolla lite på grannfejden igår som var från Sörping! Stackas karlar....de betedde sig som barnsligare än 2 barn liksom...men men

Ikväll tänkte jag bege mig ut mot Media market för att kolla på Kevin Borg och nån mera....sen får vi se vad som händer och sker.

Ha en bra dag

Puss

Inga kommentarer: