tisdag 7 april 2009

Så var veckan igång....

Japp måndagen är ett minne blott...den kom och gick...

Sov ju hos älsklingen mellan söndag och måndag så när jag kom hem på morgonen blev det in i duschen och ett tappert försök till att fixa i ordning mig till det bästa. Sen ner till en ny och rolig dag på jobbet...hmmm...det blev en lugn dag eftersom det var pro möte och så men då hann jag göra klart beställnings grejerna. På jobbet ringde min psykolog från CFTK men kände att jag inte direkt kunde prata med henne på arbetet eftersom det är lite känsliga saker och att jag lätt börjar tjuta när jag pratar med henne...så hon skulle ringa när jag kom hem men jag hann iväg innan hon ringde upp mig så vi får se om hon hör av sig idag.
När jag kom hem packa jag ihop träningsgrejer så tog jag och Fredrik en promenix ner till stan...stanna till på Olearys och jag tog en cola light men skönt att bara sitta där och prata om våra problem och bekymmer...såna grjejer som Fredrik och jag så lätt pratar om för vi behöver inte försköna nåt liksom vi vet att verkligheten faktiskt ser ut som den gör...sen en sväng in på H&M, Ica och lite sånt....sen tog vi oss en kebab på ströget...sen tog Fredrik sina ben och promenera hem till mig och jag mötte Carina för ett pass bestående av "bodypump" och det var härligt och jobbigt men jag älskar ju att svettas och känna att musklerna faktiskt finns där någonstans;) Hörde telefonen när passet börja...så när det var slut ringde jag upp han som ringde mig...det var ju ÄLSKLINGEN!!! Hoppa in i duschen en snabbis för att sen ta en promenix hem...men stanna till hos älskling:) Vi kolla på Familjen annorlunda och myste:) Gud jag blir galen, han är så härlig och underbar att världen måste få veta vilken underbar människa som faktiskt delger sitt liv till mig!!!! Älskling körde hem mig vid 22 tiden...och då kom jag hem till en Fredrik som satt och lyssna på musik...Utbytte några ord med Fredrik för att sen bege mig till sängen....som kändes stor tom och tråkig....sakna ju att känna Älsklingen;) Men somna gott snabbt och har haft en riktigt sovis natt känner mig nästan utvilad;)

Idag ska jag antagligen träffa Camilla och Noel annars så ska jag fixa med en MASSA telefonsamtal och röja i mitt föråd! Det är rensningsdags som står på schemat! Ut med det gamla och in med nytt...för nu mina vänner börjar mitt liv ordna till sig på riktigt! Känner att jag måste ta tag i livet nu!
På jobbet står det Bingo på schemat...och ja ni vet ju redan vad jag tycker om det!

Ha en bra dag i solskenet!!!
Pussas och kramas i solen och njut av nån du bryr dig om!

Kram

Inga kommentarer: