onsdag 8 april 2009

Idag andas jag...

...men mkt mera känns det inte som om att jag gör...vet inte riktigt vad det är men känner mig allmänt ledsen och tråkig och ful idag helt enkelt! Gäller bara att ta mig igenom denna dag liksom. Idag efter jobbet är det tvättstuga och träning som står på schemat...afro dans;) ska bli kul att prova på men får se hur det går eftersom jag har träningsverk sen bodypump passet...

Igår prata jag med min mamma i över en timma...om saker och ting...vet varken ut eller in, vi får se hur det blir...kanske dels därför jag känner mig som ett russin idag...
På jobbet igår så var det ju tråk bingo så att säga...fan vad jag avskyr det!!! Skulle nästan kunna göra vad som helst för att slippa det!!! Fattar inte hur tanterna kan tycka det är så roligt...avskyr att ropa alla nummer...blä för bingo helt enkelt!!! Annars så var jobbar dagen helt ok.
Efter jobbet tog jag cykeln ner till stan och fika med Camilla och Noel, trevligt:) Vi tog även en sväng in på Gina och jag hitta en kjol:) Ett riktigt kap...99 kr!!! Kan man ju inte motstå eller hur?!
På kvällen skulle jag se en film som jag fick på posten...men efter många försök att få igång den förbaskade filmen la jag ner projektet och valde att kolla på House ist...
Prata med älskade Irene också, det var ju så länge sen jag prata med henne...gud vad jag saknar henne. Min älskade och underbara Irene.*KRAM*
Nej ni i ärlighetens namn jag känner mig som en skit så orkar inte ens skriva nåt mera...

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: