måndag 20 april 2009

Måndag igen....

Japp så var det måndag igen...och jag är typ sjuk eller så...näsan rinner hela tiden, men tror nog det är allergin som spökar! Tror det är imorgon som jag ska gå och ta min årliga kortison spruta mot allergin som alltid visar sig på vår och sommar halvåret!!! Så hoppas på att bli bättre igen imorgon kväll! Det började igår på eftermiddagen!!! Blä avskyr när man känner sig svullen i hela huvudet!
Igår åkte jag ner till Vilbergens centrum eftersom Broman var där och så spela ju Moa fotbollscup, stod där nere i blåsten och efter några timmar kände jag att började frysa för mkt så jag begav mig hemåt igen för att försöka få upp värmen i kroppen och laga mat. Kände hur trött jag var och somna i soffan....kl 18 ringde Meja och sa att hon var på väg så då vakna jag till...men somna om igen...och vakna vid 18,45 av att Fredrik kom och prata med mig om nåt som jag inte kommer ihåg nu....
Sen hörde Älskling av sig så jag ringde upp han:) När vi lagt på kände jag att jag bara ville åka ner och hålla om honom så jag fråga Fredrik om det var ok att jag åkte eftersom Meja var här...och det gick bra så jag tog cykeln ner till Älskling och bara titta på tv och myste i soffan, det är så skönt och härligt att bara känna att man bara kan sitta och titta rakt fram känner liksom ett lugn i kroppen när jag är med Broman som jag inte har känt tidigare kan inte förklara vad det är men jag känner att jag liksom kan vara som jag är utan att känna mig konstig för det, det är en underbar känsla ska ni veta.
Idag känner jag att det är en stress dag...har tvättat nu på morgonen och på jobbet ska vi åka till Hageby med tanterna och efter jobbet ska jag åka och handla och sen kl 18 ska jag vara på klassmöte med Mirandas nya förskole klass liksom...när ska jag städa då?! För det MÅSTE jag göra idag!!! Hittar nog på nåt;)
Ha en bra dag
Puss

Inga kommentarer: